مدیرآکادمی باشگاه استقلال گفت: تکروی‌ها و بی‌مسئولیت بازی کردن بازیکنان تیم امید در بازی با میانمار شاید به خاطر قطعی شدن صعودمان از گروه بود.

صادق ورمزیار در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست تیم امید ایران مقابل میانمار اظهار داشت: یکی از دلایلی که باعث شد تیم امید امروز نمایش خوبی در این دیدار نداشته باشد تغییرات زیادی بود که در ترکیب تیم نسبت به دو بازی قبل بوجود آمده بود. ضعف تیم در عمق خط دفاع کاملا مشهود بود و در کنار آن بازیکنان آنطور که باید بازی را جدی نگرفته بودند. شاید چون صعودمان به دور بعد قطعی شده بود این تفکر در بازیکنان وجود داشت که چندان خودشان را به آب‌وآتش نزنند.

وی در واکنش به این موضوع که بازیکنان تیم امید اصرار زیادی به تکروی داشتند و همین مسئله باعث شد بارها توپ لو دهند تا حدی که تلاشی برای بازپس گرفتن توپ نکنند، گفت: بارها این اتفاق در بازی رخ داد و من فکر می‌کنم کادرفنی بیش از حد به بازیکنان بها داده بود. اکثر آنها تکروی‌ زیادی داشتند و وقتی هم توپ لو می‌دادند تلاش چندانی برای گرفتن آن به خرج نمی‌دادند که این خوب نیست. این موضوع نشان می‌دهد باید بیشتر با بازیکنان تیم درباره وظیفه شناسی و احساس مسئولیت در زمین صحبت کرد.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال با بیان اینکه تکروی به کار تیمی ضربه می‌زند، یادآور شد: در فوتبال امروز دنیا کار گروهی حرف اول را می‌زند و دیگر بازیکنی به خودش اجازه نمی‌دهد با تکروی بیش از حد به تیم ضربه بزند. همان طور که گفتم قطعی شدن صعود تیم امید نقش زیادی در ریسکی بازی کردن بازیکنان این تیم داشت اما آنها باید بدانند که کار گروهی حرف اول را در فوتبال امروز می‌زند.

ورمزیار در پایان راجع به اینکه آیا تیم امید شانسی برای قهرمانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا دارد، گفت: قدر مسلم توان بدنی بازیکنان ما بالاست و از این لحاظ در آسیا جزو بهترین‌ها هستیم اما ملاک اصلی برای موفقیت در تورنمنت‌هایی انچنینی کار گروهی است. در این امر چندان موفق نشان نداده‌ایم و با این تاکتیک تیمی که من در تیم امید دیدم فقط شانس صعود به مراحل بالاتر را برای این تیم قائلم. مگر اینکه در مرحله بعد شرایط بهتری نسبت به مرحله گروهی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.