مدیر تیم فوتبال امید با اشاره به نتیجه بازی پیروزی سه بر صفر کره شمالی مقابل عربستان گفت: توقع نداشتیم کره شمالی این نتیجه را رقم بزند و نتیجه بازی آنها فوتبالی نبود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی, حمید استیلی, مدیر تیم فوتبال امید بعد از باخت شاگردان کرانچار به میانمار و صعودشان به عنوان تیم اول گروه F به مرحله بعد بازی‌های آسیایی گفت: اتفاق اصلی در بازی عربستان و کره شمالی افتاد. بازی آنها جوانمردانه نبود. بعد از اینکه به ما خبر دادند کره ۲ بر صفر جلوست، می‌خواستیم بازی را حفظ کنیم.

مدیر تیم فوتبال امید با بیان اینکه می‌خواستیم به عنوان تیم دوم به مرحله بعد برویم، گفت: توقع نداشتیم کره شمالی این نتیجه را رقم بزند و نتیجه بازی آنها فوتبالی نبود.

وی با اشاره به بد بازی کردن تیم ملی ایران در این بازی خاطرنشان کرد: تمام هدف ما حفظ بازی بود، اما نتیجه بازی عربستان و کره، بخشی از تمرکز ما را به‌هم زد.

استیلی در مورد بازی با کره جنوبی گفت: به عنوان تیم اول گروه، محکوم به پیروزی هستیم و تلاش می‌کنیم از سد کره بگذریم. شاید قسمت این بوده است که از این مسیر به مراحل بالاتر برویم‌.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.