سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان می‌گوید که برنامه این تیم با بازی مقابل کره‌جنوبی یا تیمی دیگر، تفاوتی ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، زلاتکو کرانچار پس از شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال امید ایران مقابل میانمار گفت: بعد از انجام دو بازی فشرده‌ای که داشتیم، برای رویارویی با میانمار و برای اینکه به بازیکنان ذخیره‌ام فرصت بیشتری برای بازی کردن بدهم و به نوعی انرژی همه نفرات را تقسیم کنم، با ترکیب متفاوت‌تری نسبت به دو بازی قبلی وارد میدان شدیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این برخی از بازیکنانم کارت زرد داشتند که طبیعتاً برای عدم محرومیت از دیدار بعدی، به آنها بازی ندادم. شرایط ما نسبت به بازی با عربستان و کره‌شمالی متفاوت بود، اما درباره نیمه اول شرایط خوبی به لحاظ حفظ توپ داشتیم و چند موقعیت گلزنی نیز به دست آوردیم و به راحتی آنها را از دست دادیم. تغییراتی که داشتیم، بعضا از روی اجبار بود و اگر از شانس‌های گلزنی‌مان استفاده می‌کردیم، می‌توانست نتیجه دیگری رقم بخورد. در مقابل، تیم میانمار انگیزه و انرژی مضاعفی برای رویارویی با ایران داشت و دو فرصت گلزنی خوب به دست آورد و از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در پاسخ به سؤال خبرنگار ایرانی که از او پرسید این بازی چرا با بازی قبلی تیمش مقابل کره شمالی تفاوت داشت، گفت: بله، این بازی نسبت به دیدار قبلی‌مان تفاوت‌های زیادی داشت چون تغییرات زیادی در تیم ایجاد کرده بودیم.

کرانچار در پاسخ به این سؤال که به نظرمی‌رسد شما به دلیل عدم رویارویی‌تان با کره جنوبی در مرحله بعدی دست به چنین تغییراتی زدید، گفت: بله، این هم می‌تواند نظر درستی باشد، اما اینکه صرفاً بخواهیم به دلیل بازی بعدی‌مان چنین تغییراتی بدهیم درست نیست. واقعاً برخی تغییراتم اجباری بودند. علاوه بر رفع خستگی برخی نفرات و کارت‌های زردی که تعدادی دیگری داشتند، باید بگویم که در نیمکت بازیکنانی را دارم که واقعاً در سطح نفرات ثابت هستند. برخی از آنها پر انرژی هستند که می‌توانند به عنوان بازیکنان ذخیره کمک حال تیم باشند.

وی درباره بازی بعدی تیم ملی گفت: حالا در مرحله بعد باید با کره جنوبی بازی کنیم و این رویارویی هرگز پلن ما را در این تورنمنت تغییر نخواهد داد. چه کره‌جنوبی یا هر تیم دیگری که باشد، ما کار خودمان را با قدرت انجام خواهیم داد. ما در یک تورنمنت فشرده هستیم و حالا هم فرقی ندارد که با چه تیمی بازی خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.