معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولاد مبارکه دلایل مشکلات چمن ورزشگاه نقش‌جهان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، اخیراً انتقادهایی از وضعیت چمن ورزشگاه نقش‌ جهان در این فصل از لیگ برتر فوتبال صورت گرفته است.

این انتقادها پس از دیدار خانگی سپاهان با پیکان در هفته سوم لیگ برتر به اوج رسید و از امیر قلعه‌نویی گرفته تا بازیکنان سپاهان و حتی برخی بازیکنان حریف از کنده شدن راحت چمن و لیز خوردن توپ و پای بازیکنان روی آن گلایه کردند.

احمد سعیدبخش معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولاد مبارکه و نماینده مدیرعامل این شرکت در ورزشگاه نقش‌ جهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان در این مورد اظهار داشت: با بررسی شرایط چمن توسط باشگاه سپاهان مشخص شد پارچه‌ای که برای محافظت چمن از نور آفتاب روی آن کشیده می‌شده آن را دچار گرمازدگی کرده و چمن قارچ گرفته است.

وی افزود: برای برطرف کردن مشکل قارچ، چمن سم‌پاشی شد و پارچه‌ای هم که روی آن کشیده می‌شد با استفاده از سیم بکسل به شکلی درآمد که با ارتفاع و فاصله از زمین روی چمن سایه بیندازد و با چمن تماس نداشته باشد.

سعیدبخش ادامه داد: در چند روز گذشته بازدیدی از ورزشگاه داشتم و خوشبختانه وضعیت چمن آن بهتر شده و با خنک شدن هوا، بهتر هم می‌شود. امسال گرمای هوای تابستان بسیار طاقت‌فرسا بود و چمن برخی ورزشگاه‌های دیگر ایران نیز آسیب دیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.