سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری ایران با بیان اینکه مشکلات اقتصادی گریبانگیر همه تیم های ورزشی است، تصریح کرد: با کمبودهای موجود پیش می رویم و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم ادامه دهیم.

زیور بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انصراف تیم‌ها و عدم حمایت اسپانسرها گفت: از سال‌های پیش شاهد مشکلات مالی و عدم حمایت اسپانسرها در ورزش بانوان بودیم. در ۲ سال گذشته نیز مشکلات اقتصادی و تورم موجود در جامعه بیشتر شده و همین موضوع قطعا بر عملکرد تیم ما اثر گذار خواهد بود. با شرایط موجود حتی ما نیز نمی دانیم که تا پایان سال می توانیم ادامه دهیم یا خیر.

سرمربی ملی حفاری در ادامه افزود: به هر حال شرکت‌های نفتی نیز با مشکل مالی مواجه شده‌اند، این معضل بزرگی است که گریبانگیر تیم‌های ورزشی شده است. با این کمبودها پیش می رویم و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم ادامه دهیم.

او درباره دیدار تیمش با تیم دریژ نو فرخ شهر تصریح کرد: نکته قابل توجه در این دیدار حضور پر تعدادِ تماشاگران در سالن مسابقه بود. تصور نمی‌کردم در شهرهای کوچک، فوتسال اینقدر طرفدار داشته باشد. تماشاگران حاضر در سالن از دقیقه نخست تا پایان بازی، تیمشان را یک صدا حتی در لحظات دریافت گل تشویق می‌کردند،

سرمربی ملی حفاری درباره برد پر گل مقابل حریف اظهار کرد: تیم دریژنوفرخ شهر به تازگی از مسابقات دسته یک وارد لیگ برتر شده است اما تیم هایی مانند ملی حفاری سال‌ها تجربه حضور در لیگ برتر را دارند و علاوه بر آن از بازیکنان ملی پوش نیز استفاده می کنند ،طبیعتا تجربه بالایی دارند و این تجربه در بازی اثر گذار است. تیم دریژنو تلاش بسیاری در بازی کرد، ان شالله که در ادامه موفق باشند.

وی درباره قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: از الان دادن وعدهِ قهرمانی سخت است چرا که سایر تیم‌ها نیز برای قهرمانی سعی و تلاش می کنند، ما نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.