سرمربی پرتغالی تیم السد قطر به شاگردانش پیش از رویارویی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هشدار جدی داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم مانوئل فریرا در نشست خبری پس از بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های السد و الغرافه در هفته سوم لیگ ستارگان قطر که با تساوی یک - یک پایان یافت گفت: حریف از اشتباه‌های ما استفاده کرد و من از این نتیجه ناامید هستم. ناامیدی بیشتر من از مصدومیت ابراهیم مجید است. ترجیح می‌دادم شکست بخوریم اما او مصدوم نشود.

سرمربی السد سپس با اشاره به بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال اظهار داشت: با توجه به بازی برابر الغرافه که در برخی لحظه‌ها آمادگی نداشتیم به شاگردانم هشدار می‌دهم در بازی با استقلال تمرکزشان را از دست ندهند. عدم تمرکز کافی باعث شد تا در بازی برابر الغرافه بسیاری از فرصت‌ها را از دست بدهیم و حتی می‌توانستیم به ۳ یا ۴ گل دست یابیم.

وی افزود: بازیکنان السد قطر بسیار حرفه‌ای هستند و می‌توانند باقدرت مهیای بازی با استقلال شوند اما همان‌طور که گفته بودم هنوز به آمادگی موردنظر نرسیدیم.

بازی رفت استقلال و السد قطر پنجم شهریور ماه سال جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. تاریخ بازی برگشت نیز ۲۶ شهریور در دوحه خواهد بود و تیم برنده به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه می‌یابد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.