تیم فوتبال استقلال تهران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان است و سپس خود را آماده دیدار با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر را با شکست مقابل پارس جنوبی جم پشت سر گذاشت، در هفته پنجم میزبان فولاد خوزستان است. وینفرد شفر سرمربی استقلال در حالی تیمش را برای انجام این بازی آماده می کند که احتمال انجام تغییراتی در ترکیب ثابت آبی پوشان وجود دارد.

از سویی فرشید باقری به تمرینات آبی پوشان ملحق شده و احتمال بازگشت او به ترکیب ثابت بعد از یک هفته غیبت زیاد است که در این صورت قطعا دانشگر به پست اصلی اش در مرکز خط میانی باز خواهد گشت.

احتمال این که همام طارق به همراه مارکوس نیومایر دو بازیکن خارجی آبی پوشان هم برای این بازی در ترکیب ثابت مورد استفاده قرار گیرند وجود دارد. آبی پوشان بازی قبلی خود را باشکست به پایان رسانده اند و شفر با خیالی راحت تر می تواند به ترکیب تیمش در بازی گذشته دست بزند.

دیدار تیم های استقلال و فولاد از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۵ روز چهارشنبه ۳۱ مرداد به میزبانی آبی پوشان و در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.