مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: کسب سه برد پیاپی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر فوق‌العاده است و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

یونس شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی تیمش برابر سپیدرود و حضور سرخپوشان مشهدی در صدر جدول گفت: ما بازی سختی در رشت داشتیم و بازی در چمن مصنوعی هم کارمان را سخت‌تر کرد. در ابتدای بازی، میزبان شرایط بهتری داشت، ولی ما جریان بازی را در دست گرفتیم و در مجموع نسبت به حریف بهتر بودیم و مزد برتری‌مان را گرفتیم. خوشحالم که تیم‌مان در صدر جدول قرار دارد، ولی تازه لیگ شروع شده و ما روزهای سختی خواهیم داشت.

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد اینکه به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد و ۱۰ دقیقه بعد گل زد، خاطرنشان کرد: من انگیزه زیادی برای گل زدن و انجام یک بازی تأثیرگذار داشتم و خوشحالم که برای تیمم گل زدم. البته وقتی تیم نتیجه می‌گیرد طبیعتاً همه نقش دارند و باید از زحمات بچه‌ها و کادر فنی تشکر کنم.

وی در خصوص اینکه پدیده سه برد پیاپی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر به دست آورده است، اظهار داشت: کسب سه برد پیاپی آنهم در هفته‌های ابتدایی فوق‌العاده است، ولی این پایان کار نیست و مطمئناً کار ما در آینده سخت‌تر خواهد شد. طبیعتاً تیم‌ها با انگیزه بیشتری برابر تیم ما حاضر خواهند شد و باید در بازی‌های بعدی بیشتر تلاش کنیم. ما امسال هدف‌های بزرگی در ذهن داریم و امیدوارم در آینده هم نتایج خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.