رئیس فدراسیون فوتبال در سفر به استان سمنان ضمن بازدید از ورزشگاه ولایت در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی ارتوپدی فوتبال شاهرود حضور یافت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، مهدی تاج صبح روز یکشنبه از استادیوم ۱۵ هزار نفری ولایت شهرستان سمنان بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی علی رضاعلی رئیس هیات فوتبال استان سمنان صورت گرفت،رئیس فدراسیون فوتبال از امکانات و شرایط قابل قبول این ورزشگاه که امکان میزبانی از مسابقات کشوری در رده های پایه را خواهد داشت ابراز رضایت کرد.

مهدی تاج پس از بازدید از ورزشگاه ولایت سمنان را به مقصد شهرستان شاهرود ترک کرد و در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی ارتوپدی فوتبال  دانشگاه شاهرود که با همکاری هیات فوتبال استان راه اندازی شده حاضر شد.

در این کلینیک که خدمات متنوع پزشکی ازجمله در بخش های ارتوپدی ، قلب و عروق و آزمایشات مختلف ارائه می گردد تمهیدات ویژه ای برای استفاده اهالی فوتبال همچنین ورزشکاران استان در نظر گرفته شده است. 

در این مراسم همچنین، تفاهمنامه مشترک فدراسیون فوتبال  و دانشگاه شاهرود به امضاء رسید.

 بر مبنای این تفاهمنامه اهالی فوتبال از کلیه مناطق کشور می توانند از امکانات پیشرفته این مرکز در حوزه های ارتوپدی ، قلب و عروق و آزمایشگاهی استفاده کنند.

در فعال سازی مرکز تخصصی ارتوپدی فوتبال از آخرین و پیشرفته ترین دستگاهها استفاده شده که برای بازیکنان و ورزشکاران حرفه ای این رشته ورزشی بسیار مفید خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم امضاء این تفاهمنامه اظهار داشت:ما از این اقدام و حرکت بسیار ارزشمند استقبال می کنیم چرا که یکی از اتفاقات مثبت در حوزه همکاری های فوتبال با مراکز و سازمان های پزشکی محسوب می شود. در این حوزه ژاپنی ها یکی از کشورهای پیشرو و موفق به شمار می روند که فعالیت های گسترده و مطلوبی انجام داده اند. فدراسیون فوتبال ژاپن نیز ارتباط تنگاتنگ علمی و دانشگاهی با مراکز و سازمان های مربوطه در این حوزه داشته است. من فکر می کنم این اقدام بسیار خوب و درستی است و خوشحالم چنین مرکزی در شهرستان شاهرود راه اندازی شده و می تواند مورد استفاده اهالی فوتبال همچنین عموم مردم قرار بگیرد.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین در این سفر از ورزشگاه ۶ هزار نفری و استادیوم تختی شاهرود بازدید کرد.

 رئیس فدراسیون فوتبال با اظهار رضایت از امکانات قابل توجه ایجاد شده در استادیوم تختی از جمله خوابگاه ، سالن بدنسازی و استخر این ورزشگاه اظهار امیدواری کرد که از این امکانات ارزشمند به خوبی در مسیر توسعه فوتبال استان سمنان و شهرستان شاهرود استفاده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال سپس با حضور در زمین چمن مجموعه دانشگاه شاهرود ضمن دیدار با اعضای تیم نونهالان فوتبال این شهرستان با اعضای کادر فنی این تیم دقایقی گفت و گو کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.