هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از رویارویی با تیم سابقش، ذوب‌آهن استقبال می‌کند، اما این بازی برای او حساسیتی ندارد.

اسماعیل فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد عملکرد تیم گسترش فولاد تبریز در چهار بازی ابتدایی و کسب چهار تساوی متوالی گفت: اگر دو باخت و دو مساوی می‌آوردیم الان شش امتیاز داشتیم، ولی چهار تساوی کسب کرده‌ایم، این در حالی است که می‌توانستیم ۱۲ امتیاز گرفته و الان در صدر جدول قرار داشته باشیم. در سه بازی هم گل اول را زدیم، ولی متأسفانه گل تساوی را دریافت کردیم. این‌طور امتیاز از دست دادن برای‌مان ناراحت‌کننده است و باید شرایط را تغییر دهیم.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: وقتی گل می‌زنیم باید این تمرکز را داشته باشیم تا نتیجه را حفظ کنیم، در ضمن باید دفاع تیمی بهتر داشته باشیم. این امتیازها در آخر فصل قطعاً تأثیرگذار خواهد بود و ای کاش که حداقل در بازی‌های خانگی شش امتیاز می‌گرفتیم تا الان وضعیت بهتری داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به بازی هفته پنجم این تیم برابر ذوب‌آهن و اینکه تقابل با تیم سابقش برای او حساس است یا خیر، تصریح کرد: من مدت‌هاست که از ذوب‌آهن جدا شدم و این بازی برایم حساسیتی ندارد. فقط گرفتن سه امتیاز مهم است که امیدوارم در این بازی خانگی اولین برد را به دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.