مدیرعامل باشگاه سپاهان اعتقاد دارد در دیدار با ذوب‌آهن برای آنها یک پنالتی محرز گرفته نشده است.

مسعود تابش در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره دربی اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر که با برتری دو بر یک سپاهان مقابل ذوب‌آهن همراه بود, اظهار داشت: همیشه دربی‌های اصفهان خوب از آب در می‌آید و جذاب و تماشاگرپسند می‌شود. این بازی هم بازی خوبی بود و فکر می‌‌کنم حق ما بود که به پیروزی برسیم. اگر چه از زمانی که ذوب‌آهن ۱۰ نفره شد, بازیکنان این تیم انگیزه بیشتری گرفتند و در دقایقی بسیار خوب کار کردند.

وی ادامه داد: زمانی که ما دو بر صفر پیش افتاده بودیم, داور یک پنالتی محرز را برای ما نگرفت که اگر گرفته می‌شد در همان نیمه اول ۳ بر صفر پیش می‌افتادیم و دیگر معلوم نبود که چه اتفاقاتی رخ می‌داد. بعد از اینکه ذوب‌آهن ۱۰ نفره شد و انگیزه بیشتری گرفت, قلعه‌نویی به بازیکنان انتقاد زیادی داشت که چرا خیال‌شان از پیروزی راحت شده است. در دقایق پایانی هم چند موقعیت تک به تک داشتیم که به گل تبدیل نشد. فکر می‌کنم در نهایت پیروزی در دربی حق سپاهان بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان, درباره اظهارات سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن که شدیداً نسبت به عملکردی داور دربی اعتراض داشت (لینک مطلب), عنوان کرد: بالاخره نظر آقای آذری بوده و ایشان نظر خودش را گفته, اما پنالتی که برای ما گرفته نشد محرز بود و در صورتی که گرفته می‌شد نتیجه بازی عوض می‌شد. خودتان قضاوت کنید ما در نیمه اول دو بر صفر جلو بودیم و داشتیم خوب کار می‌کردیم و به بازی مسلط بودیم. شاید چون دو بر صفر جلو بودیم, داور پنالتی مارا نگرفت. به هر حال ما از ۳ امتیازی که در خارج از خانه و مقابل تیم خوبی مانند ذوب‌آهن کسب کردیم, راضی هستیم.

تابش با اشاره به اینکه دربی اصفهان فقط از شبکه استانی پخش شد, تصریح کرد: تعجب می‌کنم که چرا دربی اصفهان که همیشه جذاب بوده, پخش سراسری نداشته است و به جای آن بازی تراکورسازی و سایپا پخش شد. مقایسه کنید که کدام بازی جذابیت بیشتری داشت. بازی تراکتورسازی هم خوب و حساس بود اما پخش دربی می‌توانست خیلی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. جا دارد از باشگاه ذوب‌آهن و آقای آذری تشکر کنم که در بحث میزبانی نهایت همکاری را با سپاهان داشتند.

وی در رابطه با جلسه‌ای که امروز (شنبه) با برخی از مدیران استانی برای رفع ایرادهای ورزشگاه نقش جهان داشته است, گفت: یک تپه خاک در ضلع شرقی ورزشگاه وجود دارد که باید جابه‌جا شود. همچنین اقدامات خوبی برای اینکه یکی دو جاده برای دسترسی به ورزشگاه ایجاد شود, شده است. مورد دیگر راه‌اندازی پارکینگ جدید برای ورزشگاه بود که کار‌های آن در حال انجام است و اقداماتی نیز برای ایاب‌ذهاب هواداران انجام خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.