سرمربی تیم ملی اسپانیا شرایط کاری‌اش در این تیم و تیم سابقش را به شیوه‌ای عجیب مقایسه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خولن لوپتگی امروز (شنبه) اولین نشست خبری‌اش به عنوان سرمربی رئال مادرید در لالیگا را تجربه کرد.

او در کنفرانس خبری پیش از مصاف فردای تیمش مقابل ختافه با سؤالی در مورد مقایسه شرایط کاری‌اش در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا که تا دو ماه پیش هدایت آن را برعهده داشت مواجه شد و به آن پاسخی عجیب داد.

لوپتگی گفت: مقایسه تیم ملی اسپانیایی که من هدایتش را برعهده داشتم با رئال مادریدی که الان سرمربی‌اش هستم مانند مقایسه گوجه با یک بیسکوییت است. این دو با هم فرق دارند. اگرچه هر دو فوق‌العاده‌اند اما چیزهای متفاوتی هستند. ما برای ساختن یک تیم فوق‌العاده به اندازه کافی بازیکن مستعد داریم. ببینیم چه می‌شود. مطمئنم که این فصل تیمی فوق‌العاده خواهیم داشت. من این تیم را دوست دارم و از بازیکنانم راضی‌ام. این فصل رئال مادریدی فوق‌العاده را خواهید دید که برای بردن همه جام‌ها می‌جنگد.

لوپتگی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش در دو هفته مانده به پایان بازار تابستانی نقل و انتقالات فوتبال اسپانیا خرید دیگری خواهد داشت، عنوان کرد: ما روی استفاده حداکثری از آنچه در اختیار داریم تمرکز داریم و آن تیمی است که من خیلی دوستش دارم و بازیکنی بااستعداد دارد. برای من آنهایی که در تیمم هستند اهمیت دارند نه آنهایی که نیستند.

رقابت میان ۵ دروازه‌بان در رئال مادرید و احتمال خروج یک یا دو نفر آنها برای پیوستن به سایر تیم‌ها، موضوع دیگری بود که در مورد آن از لوپتگی سؤال پرسیده شد و او گفت: ما نمی‌توانیم با ۵ دروازه‌بان به کارمان ادامه دهیم و باید آنها ا به سه نفر کاهش دهیم. به وقتش در مورد این موضوع هم تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.