پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال بازی خوبی را در جم مقابل پارس جنوبی انجام داد و حق این تیم در آن بازی شکست نبود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا حسن زاده درباره بازی آبی‌های پایتخت و پارس جنوبی جم گفت: استقلال حقش باخت نبود. ما دو موقعیت صددرصد در نیمه دوم داشتیم و گل نکردیم.

وی افزود: حریف هم گلی به استقلال نزد بلکه گل پارس بر اثر یک اشتباه بود که برای‌ هر مدافعی ممکن است پیش می‌آید. این بازی نشان داد که تیم دیر کامل شده و کاش زودتر بسته می شد.

حسن زاده گفت: شفر یک مقدار زمان می خواهد تا استقلال هماهنگ‌تر شود. قبول دارم که این هماهنگی باعث از دست رفتن امتیاز هم می شود.

کاپیتان سابق آبی پوشان تصریح کرد: بازی با السد پیش روی ماست و لازم نیست بگوییم چه قدرتی دارد. به هرحال استقلال باید روی پاس های نهایی و طراحی حمله بیشتر کار کند. استقلال ۵۰ درصد خودش هم باشد ما امیدواریم موفق شود. هرچند قبول دارم که تیمی مثل السد بازیکنان فوق العاده ای دارد.

مدافع پیشین آبی پوشان درباره بازی با فولاد گفت: بالاخره آنها هفته قبل سه امتیاز گرفته‌اند. ما باید بیشتر در حمله باشیم و استرس را از تیم دور کنیم. به هرحال همه جلوی‌ استقلال انگیزه دارند. امیدوارم نا هماهنگی‌های بین بازیکنان در این بازی تا حد زیادی حل شده باشد. صد درصد فولاد در دفاع خودش جمع می‌شود و بازی را می بندند. با این‌حال ما می‌توانیم آنها را شکست دهیم.

پیشکسوت استقلال در پایان افزود: امیدوارم هم السد و هم فولاد را ببریم. حیف است این همه زحمتی که کشیده شده تا استقلال به اینجای لیگ قهرمانان برسد و این زحمت به ثمر نرسد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )