سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم به صحبت‌های معاون ورزشی باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال امروز (شنبه) از میزبانی غیر استاندارد پارس جنوبی و مواردی چون نزدیک نبودن هتل محل استقرار آبی‌پوشان در استان بوشهر به ورزشگاه تختی جم، گلایه کرد. (لینک خبر)

عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم پارس جنوبی در واکنش به این اظهار نظر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» گفت: مگر گرفتن هتل بر عهده ماست؟ خود باشگاه‌ها باید هتل بگیرند و این برعهده تیم میزبان نیست. همچنین فدراسیون فوتبال شرایط میزبانی پارس را تأیید کرده است. ما هم در تهران یا قائمشهر، ۴۰ دقیقه برای رسیدن به ورزشگاه یا سالن کنفرانس خبری وقت می‌گذاریم و اعتراضی نمی‌کنیم. نمی‌شود با این صحبت‌ها باخت را توجیه کرد.

وی ادامه داد: فاصله هتل شهرستان عسلویه تا ورزشگاه جم، ۳۵ تا ۴۰ دقیقه است، نه یک ساعت و نیم. مگر اعضای تیم استقلال سال گذشته در هتلی روبه‌روی ورزشگاه تختی جم مستقر نشدند؟ هتلی که استقلالی‌ها امسال در آن مستقر شدند را خودشان انتخاب کردند. پارس جنوبی سه سال است که دیدارهای لیگ دسته اول یا لیگ برتری را میزبانی می‌کند. چرا تاکنون شاهد چنین اعتراض‌هایی نبودیم؟ جالب است که حاجیلو (سرپرست تیم استقلال) از میزبانی پارس تشکر کرد، اما خطیر این صحبت‌ها را مطرح می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پارس جنوبی روز پنجشنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، استقلال را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )