سرمربی پیشین پدیده خراسان هرگونه توافق نهایی با سپیدرود رشت را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سپیدرود رشت در چند ماه اخیر یکی از پرخبرترین تیم‌های لیگ برتر بوده است. پیش از شروع فصل این باشگاه شدیدا درگیر مشکلات مالکیتی بود و همین مسئله باعث شد این تیم در فصل نقل‌و‌انتقالات نتواند بازیکنان خوبی به خدمت بگیرد و زمان لازم برای آماده‌سازی را نیز از دست بدهد. با شروع فصل انتظار می‌رفت که نماینده رشت نتواند نتایج خوبی بگیرد و سه هفته از لیگ نگذشت که خداداد عزیزی و دستیارانش تصمیم گرفتند تا اوضاع بدتر نشده از این تیم بروند.

کیومرث بیات به عنوان مدیرعامل باشگاه سپیدرود انتخاب شد تا به وضعیت این تیم سروسامان دهد. باخت خانگی سپیدرود برابر پدیده باعث شد هواداران این تیم به شدت به وضعیت تیمشان اعتراض کرده و خواهان روشن شدن وضعیت سرمربیگری تیم شهرشان شوند. در این وضعیت بیات با محمدرضا مهاجری مدیر تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و سرمربی پیشین پدیده وارد مذاکره شد.

بیات بعد از این مذاکره از مهاجری که هم اکنون در باشگاه تراکتورسازی مسئولیت دارد به عنوان سرمربی جدید پدیده نام برد و گفت همه خواسته‌های این مربی را که مهمترین آن حل مشکلات مالی و جذب بازیکن جدید است را برآورده خواهد کرد.

خبرنگار تسنیم برای پیگیری موضوع با مهاجری تماس گرفت که وی در این باره گفت: سپیدرود یک تیم ریشه‌دار و پرهوادار است و هر مربی علاقمند است با این تیم کار کند اما برای کار کردن در چنین تیمی که هوادارانش عاشقانه نتایج آن را دنبال می‌کنند نیاز است که فضا و امکانات مهیا باشد. توافقی با باشگاه سپیدرود نداشته‌ام. در حال حاضر این شرایط در تیم سپیدرود مهیا نیست و من این مورد را به مسئولان این باشگاه گفتم. آنها به دنبال این هستند که هر چه زودتر مشکلات تیم‌شان را حل کنند و اگر شرایط فراهم شد آن وقت مذاکرات بین ما شکل جدی‌تری به خود خواهد گرفت. در حال حاضر فقط می‌توانم برای تیم سپیدرود آرزوی موفقیت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.