باشگاه استقلال خوزستان درحالی اقدام به فروش مهاجم تیم فوتبال این باشگاه کرد که از حق ترانسفر او به اروپا رقم قابل توجهی به دست خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, باشگاه استقلال خوزستان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر اقدام به فروش یونس دلفی، بازیکن جوان و آینده‌دار خود کرد. این باشگاه با صدور رضایت‌نامه این بازیکن برای انتقال به باشگاه آیندهوون هلند, مبلغ هفت میلیارد تومان را درخواست کرده بود که این موضوع مورد قبول باشگاه هلندی قرار گرفت. همچنین با انتقال دلفی به هلند, چنانچه باشگاه آیندهوون بخواهد این بازیکن را به باشگاهی دیگر به فروش برساند, دوباره ۲۰ درصد از حق این ترانسفر نیز به باشگاه خوزستانی خواهد رسید.

این درحالی است که باشگاه استقلال خوزستان تیمش را در فصل هجدهم فقط با سه میلیارد تومان بسته است و حالا مسئولان این باشگاه می‌توانند با هفت میلیاردی که از فروش مهاجم‌شان به دست آورده‌اند, بخش زیادی از بدهی‌‌های انباشته شده قبلی را پرداخت و حتی به فکر تقویت تیم‌شان در ادامه مسابقات باشند.

گفتنی است, یونس دلفی هم‌اکنون در اختیار تیم فوتبال امید ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی است و قرار است بعد از پایان این مسابقات برای ثبت نهایی قرارداد با آیندهوون به هلند سفر کند.

امیر سلطانی, مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در این باره به تسنیم, گفت: امسال درحالی تیم‌مان را با سه میلیارد تومان بسته‌ایم که فقط دو بازیکن بالای ۱۰۰ میلیون تومان در اختیار داریم و با مابقی بازیکنان‌ با زیر ۱۰۰ میلیون تومان قرارداد بسته‌ایم. با استعدادیابی‌هایی که انجام داده‌ایم, در تیم‌‌ بازیکنان مستعد زیادی مانند دلفی داریم که می‌توانیم روی آنها نیز سرمایه‌گذاری کنیم.

وی ادامه داد: ما در هفت ماه گذشته از این راه به دنبال این بودیم که مشکلات مالی را حل کنیم و موفق بوده‌ایم. در همین فوتبال می‌توان با سه چهار سال کار به سودهی رسید و درآمدزایی داشت. امسال فقط خواستیم روی داشته‌های‌مان کار کنیم و بدون اینکه قرارداد‌های بالا با بازیکنان امضا کنیم, بدون حاشیه به حرکت‌مان ادامه دهیم تا ثابت کنیم در همین اوضاع که حق پخش تلویزیونی و دیگر امتیازت از باشگاه‌ها گرفته می‌شود هم می‌توان درآمدزایی کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان, تصریح کرد: دوباره کار را در تیم‌‌‌های پایه آغاز کرده‌ایم و قرار است در سطح استان فراخوان بزنیم تا دوباره استعدادیابی را از سر بگیریم. استان خوزستان بیشتر از اینکه نفت داشته باشد, بازیکن مستعد دارد. می‌توان بستری به وجود آورد تا با پولی که از این طریق وارد باشگاه می‌شود, علاوه بر درآمدزایی, بدهی‌های گذشته را نیز تسویه کرد.

به گزارش تسنیم, تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان هفته چهارم لیگ برتر, با کسب سه امتیاز در رده دوازهم جدول رده‌بندی قرار دارد و همچنین وحید خشتان، مهاجم این تیم با چهار گل زده در صدر جدول برترین گلزنان این رقابت‌ها قرار دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )