ستاره برزیلی سابق بارسلونا به این تیم در مورد تلاش برای خرید هافبک فرانسوی منچستریونایتد توصیه‌‌هایی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که گروه زیادی از هواداران بارسلونا از شنیدن شایعه احتمال پیوستن پل پوگبا به این تیم خوشحال شده‌اند، ریوالدو معتقد است که تیم سابقش به بازیکن منچستریونایتد نیازی ندارد.

پوگبا فصل گذشته در تیم تحت هدایت منچستریونایتد روزهای پرفروغی نداشت هرچند در جام جهانی ۲۰۱۸ با تیم ملی فرانسه قهرمان جهان شد تا یک بار دیگر شایستگی‌هایش را دنیای فوتبال ثابت کند. اختلاف نظرهایی که میان پوگبا و ژوزه مورینیو سرمربی شیاطین سرخ وجود داشت، سبب شد شایعاتی درباره تمایل او به ترک اولدترافورد به وجود آید که یکی از آنها حاکی از تلاش بارسلونا برای خرید این بازیکن ملی‌پوش بود.

در این میان حتی برخی از عوامل اجرایی باشگاه بارسلونا از جمله آریه‌دو برایدا و حتی خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه در خصوص احتمال ورود پوگبا به نوکمپ واکنش‌های مثبتی داشته‌اند.

با همه این‌ها ریوالدو نظری متفاوت دارد. او به نشریه اسپورت کاتالونیا گفت: پل پوگبا بازیکن بسیار خوبی است اما من فکر نمی‌کنم که بارسلونا در حال حاضر به جذب او نیازی داشته باشد. باشگاه دو بازیکن فوق‌العاده مانند آرتورو ویدال و آرتور ملو را خریده است. من فکر می‌کنم که بارسلونا برای شروع فصل تیم خوبی در اختیار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.