اسطوره فوتبال آلمان معتقد است به خدمت گرفتن فوق‌ستاره تیم ملی پرتغال تضمینی برای قهرمانی یوونتوس در لیگ قهرمانان نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوتار ماتئوس که خود چهار فصل سابقه بازی در تیم فوتبال اینتر را در دوران بازیگری‌اش دارد، معتقد است جذب کریستیانو رونالدو باعث تبدیل شدن یوونتوس به بهترین تیم اروپا نمی‌شود. رونالدوی ۳۳ ساله پس از ۹ فصل حضور در رئال مادرید و کسب عناوین انفرادی و تیمی مختلف، در این تابستان در انتقالی به ارزش ۱۱۲ میلیون یورو به بانوی پیر ملحق شد.

هافبک پیشین اینتر در گفت‌وگو با نشریه «بیلد» آلمان گفت: حضور رونالدو در ترکیب یوونتوس می‌تواند به این تیم کمک کند تا فاصله‌اش با تیم‌های برتر اروپایی را به حداقل برساند، اما تضمینی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان نخواهد بود. رونالدو دیگر در بهترین دوران فوتبالی خود نیست. به نظرم او روی بازی در لیگ قهرمانان اروپا تمرکز خواهد کرد، جایی که می‌تواند بهترین عملکردش را ارائه دهد، درست همان کاری که فصل گذشته در رئال مادرید انجام داد.

وی افزود: ناپولی و اینتر هم دو رقیب واقعاً قدرتمندی برای یوونتوس هستند. به نظرم سری A پس از ۷ قهرمانی متوالی یوونتوس، این فصل هیجان‌انگیزتر خواهد شد، اما یووه با وجود رونالدو تیمی خطرناک‌تر برای تیم‌های مدعی خواهد شد.

ماتئوس در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: لالیگا بازیکن بزرگی از دست داد، اما رئال مادرید، حتی بدون رونالدو رئال مادرید باقی می‌ماند. باشگاه همیشه بازیکنان بزرگی از دست می‌دهد که این هم بخشی از تاریخ باشگاه رئال مادرید است. آنها کار را به ستاره‌های جدید خواهند سپرد. شاید گرث بیل جانشین رونالدو است، بازیکنی که از زمان جدایی کریس، خیلی قدرتمند ظاهر شده و سرانجام چهره واقعی‌اش را نشان می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.