مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون نتوانسته است گلزنی های متوالی خود در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر را برای پرسپولیس تکرار کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان تن به تساوی بدون گل داد تا ۸ امتیازی شده و جایگاه نخست خود در جدول را از دست بدهد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در سه بازی گذشته موفق شدند چهارگل به ثمر برسانند و گلی را نخورند تا نشان دهند باز هم در انجام امور دفاعی یکی از قدرتمندترین تیم‌ها هستند.

برانکو ایوانکوویچ بار دیگر با آرایش صحیح خط دفاعی تیمش، رکورد دیگری را به نام خود ثبت کرد. پرسپولیس در هیچ یک از ادوار رقابت های لیگ برتر موفق نشده بود دروازه خود را در چهار بازی ابتدایی بسته نگه دارد.

با این حال خط حمله پرسپولیس هنوز نتوانسته است درخشش فصل گذشته خود را حفظ کند. علی علیپور که موفق شده بود در هفدهمین دوره لیگ برتر ۱۹ گل به ثمر برساند در بازی‌های این فصل تنها موفق شد در بازی هفته نخست پرسپولیس مقابل پدیده مشهد، پشت ضربه پنالتی بایستد و دروازه حریف مشهدی را باز کند.

پس از آن علیپور نه در مقابل فولاد خوزستان گلزنی کرد و نه توانست پرسپولیس را در بازی با استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان به گل برساند.

مهاجم جوان پرسپولیس که با اضافه شدن متمم به قراردادش یکی از بازیکنان مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ نیز محسوب می شود هرگز درخشش فصل گذشته را تکرار نکرده است تا پرسپولیس شروعی نسبتا ضعیف نسبت به فصل گذشته داشته باشد.

هر وقت موتور گلزنی علیپور روشن شده است این‌تیم هم توانسته‌است بردهای متوالی خود را کسب کند. تیمی که مدافع عنوان قهرمانی است و رقبای سرسختی مانند سپاهان و پدیده و استقلال تهران دارد که آمار گلزنی خوبی را از خود به جا گذاسته اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.