مدیر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هفته گذشته تنها هفته‌ای بود که تیم ما با نفرات کامل تمرین کرد و پیروزی مقابل سایپا هم حاصل همین تمرینات بود.

حسن‌ آذرنیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی تبریز مقابل سایپا در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: هفته گذشته تنها هفته‌ای بود که تیم ما مرتب و با نفرات کامل تمرین کرد. هر چند هنوز هم تیم کامل نیست،‌ اما به طور نصفه و نیمه به آمادگی رسیده‌ایم. نتیجه تمرینات منظم تیم در هفته گذشته این بود که مقابل سایپا بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. سایپا تیم خوبی است، اما موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر از حریف بود.

وی افزود: بعد از چهار هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته، برای اولین‌بار بود که در ورزشگاه خانگی با حضور هواداران‌مان بازی کردیم. در سه بازی قبلی از این نعمت محروم بودیم. هواداران‌مان هم مقابل سایپا برای ما سنگ‌تمام گذاشتند و پس از مدت‌ها، ۶۵ هزار نفر به ورزشگاه آمدند و به خوبی تیم را تشویق کردند. درست است تیم ما بازی خوبی انجام داد، اما به اعتقاد من بهترین بازیکن ما در این مسابقه، تماشاگرانِ روی سکوها بودند. در داخل زمین هم بازیکنان می‌خواستند به پیروزی برسند تا تیم به شرایط عادی برسد. خدا را شکر بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و به آنها تبریک می‌گویم.

مدیر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در در ادامه با بیان اینکه با این بازیکنان و کادرفنی توقع از تراکتورسازی زیاد است، گفت: در سه هفته ابتدایی نتوانسته بودیم بردی کسب کنیم و به همین خاطر همه عوامل باشگاه تحت فشار بودند. پیروزی مقابل سایپا به ما کمک کرد تا این مشکلات برطرف شود و امیدوارم از هفته‌ آینده نتایج خوب‌مان ادامه داشته باشد.

« به نظر می‌رسد بازیکنان جدید تراکتورسازی نیز به هماهنگی خوبی با یکدیگر رسیده‌اند و در دیدار مقابل سایپا عملکرد خوبی داشتند؟» آذرنیا در واکنش به این موضوع گفت: شجاعی و دژاگه قبل از بازی با استقلال به ما اضافه شدند و فقط چند روز است کنار تیم تمرین می‌کنند. همانطور که گفتم هفته گذشته، تنها هفته‌ای بود که تیم ما با نفرات کامل تمرین کرد. ضمن اینکه به تازگی یک مهاجم اسکاتلندی به نام لی هری اروین به تیم ما اضافه شده و این بازیکن هم نیاز به زمان دارد. ITC او هم تازه صادر شده و در هفته پیش‌رو به سازمان لیگ خواهیم رفت تا کارت بازی این مهاجم اسکاتلندی را دریافت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.