باشگاه اینترمیلان از رئیس سازمان لیگ اسپانیا به خاطر اظهارات اخیرش درباره شیوه خرید بازیکن توسط این باشگاه ایتالیایی شکایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر اعلام کرد که از خاویر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا شکایت می‌کند. تباس اخیراً در واکنش به تلاش اینتر برای خرید لوکا مودریچ به شیوه طعنه‌آمیز گفته بود که نراتزوری پول ندارد اما به بازیکنان مورد نظرش کوهی از پول پیشنهاد می‌کند.

تباس با زیر سؤال بردن بودجه‌ای که اینتر برای جذب مودریچ از رئال مادرید در نظر گرفته بود، به نوعی این باشگاه را به دور زدن قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا متهم کرد.

اظهارات تباس با واکنش سازمان لیگ ایتالیا مواجه شد و این سازمان با انتشار بیانیه‌ای پاسخ رئیس لیگ اسپانیا را داد. این سازمان اتهامات تباس را بی‌اساس خواند و اعلام کرد؛ اظهارات وی باعث خدشه‌دار شدن وجهه دو باشگاه ایتالیایی (اینتر و یونتوس) شده است. همچنین ایتالیایی‌ها تاکید کردند نمی‌توانند به سادگی از کنار اتهامات تباس بگذرند.

در پی موضعگیری سازمان لیگ ایتالیا، باشگاه اینتر نیز به نوبه خود به حرف‌های رئیس سازمان لیگ اسپانیا پاسخ داده و اعلام کرده که از او شکایت می‌کند. این باشگاه در بیانیه‌ای کوتاهی که در سایت اینترنتی‌اش قرار گرفته، نوشته است: باشگاه اینترمیلان اعلام می‌کند علیه آقای خاویر تباس به خاطر اظهاراتش در حضور اصحاب رسانه، شکایت می‌کند.

به نظر می‌رسد که شکایت اینتر از تباس نوعی مقابله به مثل با شکایت باشگاه رئال مادرید از نراتزوری به خاطر مذاکره مستقیم با مودریچ باشد تا بلکه این اتفاق منجر شود دو باشگاه از پیگیری شکایات‌شان منصرف شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.