مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: در این فصل فوتبال خوبی به نمایش گذاشته‌ایم و اگر بدشانس نبودیم الان با ۱۲ امتیاز در صدر جدول بودیم.

پیمان بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار هفته چهارم تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: ما بازی خوبی برابر پیکان انجام دادیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم، اما مثل سه دیدار گذشته‌مان با بدشانسی مواجه شدیم و در این دیدار هم در دقایق پایانی گل مساوی را دریافت کردیم.

وی ادامه داد: در این فصل فوتبال خوبی به نمایش گذاشته‌ایم و اگر بدشانس نبودیم الان با ۱۲ امتیاز در صدر جدول بودیم. در چهار دیداری که در این فصل انجام دادیم واقعاً بدشانس بودیم و نمایش خوب‌مان همراه با برد نبوده است.

مهاجم تیم گسترش فولاد تبریز درباره اینکه گفته می‌شود این تیم دفاعی بازی می‌کند، گفت: ما به هیچ وجه دفاعی بازی نمی‌کنیم. در سه بازی ابتدایی فصل‌مان هم موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و این‌طور نبوده است که فوتبال دفاعی به نمایش بگذاریم. در بازی دیروز هم مقابل پیکان زود به گل رسیدیم و در دقایق پایانی هم دو سه موقعیت گل دیگر داشتیم.

بابایی در پاسخ به این سؤال که روند گلزنی‌هایش ادامه‌دار خواهد بود یا نه، عنوان کرد: من بیشتر از اینکه به گلزنی فکر کنم، برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم و این موضوع اهمیت بیشتری برای من دارد. در ادامه مسابقات هم تلاش می‌کنم خوب بازی کنم و برای تیمم مفید باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.