اصفهان- مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با انتقاد شدید از عدم پخش سراسری شهرآورد اصفهان گفت: نمی‌دانم تبعیض علیه تیم‌های اصفهانی تا کی ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آذری شامگاه جمعه پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور درجمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: همه بر این باور هستند که بازی امروز بازی بسیار زیبایی از آب درآمد و کسانی که این بازی را از نزدیک تماشا نکردند، دیدار زیبایی را از دست دادند.

وی با بیان اینکه باید به خاطر این مسابقه به بازیکنان و کادر فنی دو تیم تبریک می گویم، تصریح کرد: خوشحالیم که این بازی به زیبایی هرچه تمام تر برگزار شد و از هواداران ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که تا لحظه آخر تیمشان را تشویق کردند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه برد و باخت دو روی سکه است، تصریح کرد: سال‌هاست که در ورزش حضور دارم و طبیعی است که در لحظات پایانی بازی استرس داشته باشم و این موضوع کاملاً طبیعی است.

وی با بیان اینکه کارشناسان باید درباره صحنه‌های داوری مسابقه نظر دهند، اضافه کرد: امیدوارم آقای کاظمی در بازی امروز اشتباه فاحشی مرتکب نشده باشد. به نظرم درباره اخراج نیک‌نفس، بازیکن ما باید کارشناسان نظر دهند اما با این حال، امروز یک دیدار بزرگ و خاص بود و به نظرم این دومین شهرآورد فوتبال ایران است.

آذری ادامه داد: امیدوارم که داور مسابقه اشتباه نکرده باشد زیرا در بازی‌های گذشته اشتباهات بسیاری از سوی داوران سر زده و فدراسیون هم بارها در این زمینه عذرخواهی کرده است.

وی با انتقاد از بی‌توجهی شبکه‌های ملی به این بازی افزود: متأسفانه این شهرآورد بزرگ از سوی شبکه ورزش و شبکه سوم سیما پخش نشد و شاید اگر شبکه اصفهان هم برنامه پرمخاطب‌تری داشت، آن را پخش نمی‌کرد! به نظرم پخش نشدن بازی امشب توهین به فوتبال اصفهان است و این موضوع تبعیض است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: مگر زیباتر از این بازی در هفته چهارم وجود داشت. بعد می‌گویند چرا مردم در ورزشگاه‌ها عصبانی هستند. تبعیض تا کی و تا چه حد؟!

وی اضافه کرد: همه بر این باور هستند که تیم‌های اصفهانی در دهه اخیر بهترین تیم‌های ایران بوده‌اند اما نمی‌دانم که چرا این تبعیض‌ها همچنان وجود دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )