پرسپولیس در تهران دو امتیاز حساسی را از دست داد و بازی با تیم پایین جدولی نفت مسجد سلیمان را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دومین تساوی بدونگل خود را در تهران بدست آورد. برانکو همان طور که روز قبل از بازی گفته بود ،بازی شان با نفت مسجد سلیمان خیلی سخت تر از آنی بود که فکرش را می کردند. آنهاباز هم موفق به گل زنی نشدند. این بار البته دیگر جدال بین نماینده محبوب تهران وتیم خوزستانی شهر نفت ، شهر اولین ها هیچ اتفاق تلخی روی سکوها نداشت.

یک بازی فوتبالی نچندان پر افت و خیز اما دارایتک صحنه های حساس و جذاب. نیمه اول تقریبا بازی هیچ صحنه عجیب و غریبی نداشت . دراین نیمه پرسپولیس سعی می کرد روی دروازه حریف خیمه زده باشد و برنامه حریف هم رویضد حمله ها بود. در این نیمه یک بار برانکو اعتقاد داشت برخورد توپ به دست بازیکننفت مسجد سلیمان باید پنالتی باشد اما داور چنین عقیده ای نداشت.

نفتی ها هم روی دو خطای پشت ۱۸ اعتراض شدیدداشتند و باورشان این بود که باید دو خطا چسبیده به ۱۸ نصیب شان می شد اما پیامحیدری این نظر را نداشت.

در نیمه دوم اما ضربه سری که سید جلال به تیرکوبید شروع حملات جدی پرسپولیس بود. نفتی ها هم یکی دو بار روی خودخواهی پیمانمیری و آفاقی موقعیت های شان را از دست دادند.

در دقایق طولانی نیمه دوم بخصوص دقایق پایانیپرسپولیس روی دروازه نفت خیمه زده بود. برانکو هرچه مهره هجومی و دفاعی داشت را بهعنوان فوروارد به ترکیب آورد اما باز هم گل نزدند. نفتی ها تا پای جان داشتند برایگل نخوردن مایه می گذاشتند. چسبیده بودند به دروازه و از جان مایه می گذاشتند والبته شانس هم یارشان بود.

آن دقایق پایانی هم وقت کشتند و اعتراضپرسپولیسی ها را به جان خریدند اما در نهایت بازی را مساوی کردند و حالا سهامتیازی در جدول هستند. ویسی بعد سوت پایان رفت سمت تماشاگرانش و برانکو هم کهدلخور به نظر می رسید ، با این نتیجه آنها به پله سوم جدول سقوط کردند و سپاهانجای شان را گرفت.

دربی جذاب اصفهان!

در اصفهان ، دربی جذاب را یاران قلعه نوییبردند. شاگردان امیر توانستند دو بر یک تیم ده نفره امید نمازی را شکست دهند. دراین بازی محمدی و پورقاز برای سپاهان گل زدند و گل ذوب را هم حسینی زد.

با این نتیجه حالا سپاهان بالاتر از پرسپولیس درجدول قرار گرفته است.

دربی قشنگ خوزستان

یکی از قشنگترین بازی های هفته هم بازی نفت آبادان و استقلال خوزستان بود. این بازی پرگل در نهایت دو بر دو شد و طرفداران یکی از زیباترین بازی های لیگ را تماشا کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.