دروازه بان نفت مسجد سلیمان گفت: مقابل پرسپولیس وقت کشی نکردیم و کاری که انجام می دادم، طبیعی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد فراهانی پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی انجام دادیم. با توجه به اینکه چند هفته نتیجه خوبی کسب نکرده بودیم این امتیاز از لحاظ روحی برای ما خوب بود و مطمئنا در هفته های آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که شما وقت کشی کردید؟ گفت: با حرف شما موافق نیستم. ما وقت کشی نکردیم هر توپی که می آمد به سرعت برای دیگر بازیکنانم ارسال می کردم و اگر زمان را می کشتم به خاطر این بود که بازیکنان، نفسی بگیرند و بتوانند کار را ادامه دهند.

فراهانی در پاسخ به این سوال که آیا این تاکتیک بود که شما انجام دادید؟ اظهار داشت: دفاع کردن یک تاکتیک است اما اگر شما روش دیگری دارید به من بگویید.

دروازه بان نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این پرسش که قرار بوده شما روز شنبه مقابل شرکت نفت اعتصاب کنید، خاطرنشان کرد: من هم چنین چیزی را شنیدم اما کاملاً در جریان آن قرار ندارم و نمی توانم در این خصوص توضیح دهم.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی نفت همانند نفت تهران خواهد بود، تصریح کرد: امیدوارم کار به آنجا نکشد. البته از مسئولین تیم می خواهیم که هرچه زودتر مشکلات را برطرف کرده تا ما هم دغدغه های مالی نداشته باشیم و بتوانیم با آرامش به کار خود ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.