کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: تیم داوری بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان تاثیری در نتیجه بازی نداشت و توانست بازی را به خوبی مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان امروز(جمعه)در چهارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

حیدر سلیمانی، پیشکسوت داوری فوتبال ایران بعد از پایان این مسابقه در تحلیل عملکرد بیژن حیدری و صحنه‌های تاثیرگذار مسابقه به خبرنگار ورزشی تسنیم توضیحاتی ارائه کرد که در زیر می‌خوانید:

*دقیقه ١٢: سانتر مهاجم پرسپولیس در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان به دست مدافع برخورد کرد اما چون دست این بازیکن در امتداد بدن قرار داشت و فضایی را اشغال نکرده بود ادامه بازی از سوی داور به درستی اعلام شد و پنالتی اتفاق نیفتاد.

*دقیقه ١٧: خطای مدافع نفت روی سیامک نعمتی به درستی پشت محوطه جریمه اعلام شد و اعتراض بازیکنان نفت بی‌مورد بود.

*دقیقه ٢٧: تکل خطرناک سیامک نعمتی روی مدافع نفت مسجد سلیمان به درستی از سوی داور با کارت زرد جریمه شد.

*دقیقه۳۷: خطا روی عباس عسگری مهاجم نفت در پشت محوطه جریمه پرسپولیس دیده نشد.

*دقیقه ٤٢: خطای یوسف وکیا مدافع نفت روی عالیشاه در کنار خط طولی به درستی اعلام شد و بخاطر جلوگیری از حمله پرسپولیس کارت زرد نیز به درستی به این بازیکن داده شد. اعتراض دسته جمعی بازیکنان نفت که برای بار دوم اتفاق افتاد ظاهرا برای تحت تاثیر گذاشتن تصمیمات داور انجام می‌شد.

*دقیقه ۷۹ : انصاری تعادل خودش را در محوطه جریمه نفت از دست داد که داور به درستی ادامه بازی داد و پنالتی اتفاق نیفتاد.

*دقیقه ۹۰: یک بار دیگر کامیابی‌نیا تعادل خودش را در محوطه جریمه از دست داد که باز هم تصمیم حیدری در مورد ادامه بازی درست بود.

*آفساید‌هایی که از سوی دو کمک داور اعلام شد صحیح بود.

در کل پیام حیدری قضاوت قابل قبولی داشت و ایراد اصلی وی جاگیری در زمین بازی بود که در مواردی در مسیر بازیکنان و توپ قرار می‌گرفت. با این حال تیم داوری تاثیری در نتیجه بازی پرسپولیس - نفت مسجدسیلمان نداشت و توانست بازی را به خوبی مدیریت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.