روز دوم از هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر با چند دیدار حساس و جذاب همراه خواهد بود. دربی اصفهان، جدال دایی در تبریز و تلاش پرسپولیس برای رفع خطر از دست رفتن صدر جدول در تهران.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین شب از چهارمین هفته رقابتهای لیگ برتر جمعه شب با انجام چهار بازی دنبال می‌شود که در آن تراکتورسازی میزبان سایپا است، دو تیم اصفهانی ذوب آهن و سپاهان به مصاف هم می‌روند، پرسپولیس از نفت مسجد سلیمان پذیرایی می کند و در آبادان شاهد دربی بزرگ خوزستان بین دو تیم صنعت نفت و استقلال خوزستان هستیم.

* تراکتورسازی - سایپا

در حالی وارد هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر شدیم که تراکتورسازی هنوز طعم پیروزی در این مسابقات را نچشیده است. شاگردان توشاک هفته گذشته متحمل شکست سنگینی از استقلال شدند. تجربه نشان می‌دهد ادامه این روند نتیجه گیری تراکتورسازی را وارد بحران خواهد کرد چرا که هواداران این تیم بدون توجه به تغییرات گسترده ساختاری تنها انتظار نتیجه از آن دارند. به خصوص که این تیم هزینه های گزافی برای به خدمت گرفتن ستاره‌های تیم ملی فوتبال ایران کرده است.

کار تراکتورسازی اما برای این منظور چندان ساده نیست چرا که مقابل آنها یک تیم با انگیزه با یک مربی کار بلد مثل علی دایی قرار دارد. تراکتورسازی باید برای عبور از بحران و خروج از منطقه خطر جدول امتیازات کامل این بازی خانگی را بگیرد.

* ذوب آهن - سپاهان

در هفته چهارم هم امیر قلعه نویی به تیم سابقش رسید و هم تیم های اصفهانی به هم رسیدند تا اولین دربی فصل اصفهان را شاهد باشیم. هر دو تیم اصفهانی در فصل جاری شرایط خوبی دارند و در رده های بالای جدول حضور دارند. هر دو تیم ۵ امتیازی هستند و سپاهان تنها به لطف پیروزی پر گل مقابل سپیدرود و تفاضل گل بهتر بالاتر از ذوب آهن قرار دارد.

امیر قلعه نویی چم و خم تیم ذوب آهن را به خوبی می شناسد و این شناخت می تواند به او برای عملکرد بهتر کمک نماید. وی به خوبی با زوایای فوتبال اصفهان آشنایی دارد و این موضوع شانس او را برای موفقیت در این بازی بیشتر می کند.

ساسان انصاری، سجاد شهباززاده، کی روش استانلی، ادی ارناندز، قاسم حدادیفر، سید حسین حسینی و رشید مظاهری می توانند از بازیکنان تاثیرگذار در این دیدار باشند.

* پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان

سرخ پوشان تهران بهترین تیم از نظر امتیاز گیری در سه هفته نخست رقابتهای لیگ برتر بودند و در صورت پیروزی در این بازی خانگی می توانند صدرنشینی خود را در پایان هفته چهارم نیز بدون در نظر گرفتن سایر نتایج حفظ کنند.

گرچه برانکو و شاگردانش در سه هفته اول نشانی از اقتدار دو فصل گذشته شان ندارند، اما کماکان آنها امتیاز آور ترین تیم لیگ برتر هستند تا جایی که کماکان از آنها بعنوان شانس نخست قهرمانی یاد می شود.

نفت مسجد سلیمان با عبدالله ویسی شروع خوبی در لیگ برتر نداشته و تنها دو امتیاز ناشی از دو مساوی به دست آورده است و روی کاغذ هم کار ساده‌ای برای افزودن به تعداد امتیازاتش در هفته چهارم ندارد.

سرخ پوشان بدون محروم و مصدوم و با همان ترکیب آشنای همیشگی در این بازی حضور پیدا می‌کنند و علی علیپور به همراه گادوین منشا می‌توانند امید نخست این تیم برای گلزنی در این دیدار باشند.

* صنعت نفت - استقلال خوزستان

دربی خوزستان می تواند یکی از بازیهای حساس و جالب هفته چهارم باشد. به خصوص که در این دربی پای یک تیم آبادانی و یک تیم اهوازی در میان است.

صنعت نفت و استقلال خوزستان هر دو با ۲ امتیاز در جر همسایگی هم در جدول به سر می‌برند. هر دو تیم نسبت به فصل گذشته مربیان خود را تغییر داده و با مربیان جدیدی وارد لیگ برتر شده‌اند. صنعت نفت از یک مربی پرتغالی سود می جوید و استقلال خوزستان با داریوش یزدی در مسابقات حضور دارد.

وحید خشتان مهاجم جوان استقلال خوزستان نیز با زدن ۲ گل خطرناک ترین مهاجم تیم اهوازی است که در این بازی هم شانس زیادی برای باز کردن دروازه حریف دارد.

برنامه بازیهای هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر به شرح زیر است:

‌جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷‌

* تراکتورسازی تبریز- سایپا تهران- ساعت : ‌۱۹:۴۵‌ ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داوران: محمدحسین زاهدی فر کمکها: مهدی عالیقدر – هادی طوسی – شاهو اصلانی ناظر:حسین نجاتی

* ‌ذوب‌آهن اصفهان- فولاد مبارکه ‌- ساعت : ‌۲۰:۱۵ ‌ ورزشگاه: فولاد شهر فولاد شهر اصفهان

داوران: وحید کاظمی کمکها: حسن یوسفی – قهرمان نجفی – جواد محمدی ناظر: اسماعیل صفیری

* ‌صنعت نفت آبادان- استقلال خوزستان- ساعت : ‌۲۰:۳۰ ‌ ورزشگاه: تختی آبادان

داوران: علی میرغفاری کمکها: رضا سخندان – محمد عطایی – پیمان فرخی مهر ناظر: عبودسنگاشکن

‌* پرسپولیس تهران- نفت مسجدسلیمان- ساعت : ‌۲۰:۳۰ ‌ ورزشگاه: آزادی تهران

‌داور: پیام حیدری کمکها: رحیم شاهین – محسن سلطانی – سعید رحیمی مقدم ناظر: محمدرضا فلاح

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.