سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: عده‌ای نمی‌خواهند فولاد با آرامش کار کند و به همین دلیل می‌خواستم پس از پایان بازی با نساجی خداحافظی کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز،‌ سیروس پورموسوی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: از بازیکنانم که تا آخرین لحظه جنگیدند و آنهایی که قلب‌شان با ماست و از سرمایه‌های خود حمایت می‌کنند، تشکر و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم.

وی ادامه داد: پس از بازی با نفت، روند خوب تیم ما آغاز شد. چند موقعیت گل خوب ایجاد کردیم و به خوبی روی زمین بازی می‌کردیم. از ارسال از جناحین، شوت به دروازه و نفوذ به دروازه حریف نزدیک شدیم و یک صحنه مشکوک به پنالتی هم شاهد بودیم. وقتی تیم در خانه، آن هم در این جو منفی آن هم مقابل تیم باانگیزه‌ای چون نساجی یک بر صفر عقب می‌افتد، فکر می‌کنم این برد ارزش ۶ امتیاز را داشت. این پیروزی را به بازیکنانی تقدیم می‌کنم که جانانه بازی کردند و می‌خواستند برنده این بازی شوند.

پورموسوی در خصوص خداحافظی‌اش از فولاد پس از پایان بازی گفت: نباید تعارف کنیم. یک عده نمی‌خواهند تیم ما با آرامش کار کند. سال گذشته در هفته بیستم با یک بازی کمتر در رتبه دوم جدول بودیم، به ما توهین کردند. نمی‌دانم مسئولان انتظامی و افرادی که وظیفه تأمین امنیت ورزشگاه را بر عهده دارند، کجا هستند. فوتبال ۹۰ دقیقه است و همه تماشاگران این را می‌دانند، اما حوصله نمی‌کنند. این افراد دشمن فولاد و فوتبال خوزستان هستند. من سرمایه استان خوزستان هستم و در تیم‌های پایه، امید، لیگ دسته سوم، دوم و اول بازی کردم. فوتبال را به خوبی می‌فهمم. حریف روی غفلت ما گل زد. در هفته‌های گذشته می‌گفتند تیم خوب بازی کند اما ببازد. ما اگر خوب بازی نمی‌کردیم، چگونه این همه موقعیت سانتر ایجاد کردیم و موقعیت‌هایی در محوطه جریمه نساجی داشتیم؟ این افراد طرفدار نیستند.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه این اتفاقات مشابه رخدادهای پس از بازی با پیکان در فصل گذشته است، تصریح کرد: قصد داشتم خداحافظی کنم، چون یک مربی حرفه‌ای هستم. این کارها، اعتراض نیست. من را تخریب می‌کنند، اما بازیکنانم را نباید تخریب کنند. فقط می‌خواهم تیم لطمه نخورد. تیم ما تازه دارد جا می‌افتد. فولاد بازیکنان بومی، جوان و باتجربه در اختیار دارد و همه زحمت می‌کشند. من هم نمی‌خواهم پشت آنها را خالی کنم. در فولاد می‌مانم و به عنوان یک سرباز به فوتبال خوزستان و فولاد کمک می‌کنم، اما نمی‌خواهم به تیمم حمله شود. ۷،۶ بازیکن هجومی ما تغییر کرده‌اند و سروش رفیعی، شیمبا و تارتا به تازگی به تیم اضافه شده‌اند.

پورموسوی با اشاره به تغییرات زیاد تیمش خاطرنشان کرد: تیم ما با پنج تغییر به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و من از بازیکنان می‌خواهم با تمام وجود بازی کنند. گنده‌های فوتبال هم می‌بازند. اگر این روند ادامه پیدا کند، من به عنوان یک فرد حقیقی از این افراد شکایت می‌کنم و از مسئولان باشگاه و شرکت فولاد می‌خواهم با آنها برخورد کنند. باید از بازیکنان ما حمایت شود. چه کسی از میلاد بدرقه ۲۲ ساله انتظار این بازی را دارد. وقتی اینطور به مربی او فحش می‌دهند، روحیه‌اش تضعیف می‌شود. اگر من بروم، چه کسی جای من می‌آید؟ من، داریوش یزدی و ویسی آخرین مربیان بومی در لیگ برتر هستیم و اگر کسی که برود، مربیان غیر بومی به تیم می‌آید. می‌خواستم سال گذشته از ۱۰ بازیکن بومی استفاده کنم که اجازه ندادند. به تیمم افتخار می‌کنم و اگر می‌باختیم هم از بازیکنان خرده نمی‌گرفتم. چون هیچ کدام از آنها کم‌کاری نکردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.