سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از تلاش شاگردانش در دیدار مقابل پیکان تهران ابراز رضایت کرد، اما از نتیجه این بازی نه.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فیروز کریمی پس از تساوی یک - یک شاگردانش مقابل پیکان در نشست خبری این بازی گفت: بازی خوبی بود، البته به جز ۲۹ دقیقه آخر که پیکان رو به بازی مستقیم آورد. از تلاش بچه‌های تیمم راضی‌ام، اما از نتیجه نه.

وی افزود: ما چه بعد از گلی که به ثمر رساندیم و چه زمانی که گل دریافت کردیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که استفاده لازم را نبردیم و به این خاطر عصبی هستم. رضا خالقی‌فر در ۱۰ دقیقه پایانی بازی یک موقعیت تک به تک داشت که ضربه بدی به توپ زد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد با تأکید بر اینکه از تیم پیکان شناخت کامل داشته است، عنوان کرد: در طول هفته گذشته تمرینات خوبی را براساس شناختی که از پیکان داشتیم، انجام دادیم و اطمینان داشتم که امروز یک نتیجه خوب مقابل حریف‌مان کسب خواهیم کرد، اما قدر فرصت‌هایی را که داشتیم، ندانستیم.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: یک نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم، داور بازی بود که بسیار جوان است و امروز هر چقدر سعی کرد بر بازی تسلط پیدا کند، نتوانست. مقصر هم کمک داور اول بازی بود که من نامش را نمی‌دانم، اما او به خاطر ناهماهنگی با داور بازی در قضاوت او تأثیر منفی گذاشت. عملکرد این کمک داور بسیار ضعیف بود و مطمئناً اگر او در بازی‌های آینده هم همین‌طور ادامه دهد، مشکل‌ساز می‌شود. او باید با داور وسط هماهنگی بیشتری داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.