مدیر تیم فوتبال امید با اشاره به اینکه کمتر از یک ماه از تشکیل این تیم می‎گذرد، گفت: مربیان و بازیکنان به زمان بیشتری برای هماهنگ شدن با یکدیگر نیاز دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اندونزی، تیم فوتبال امید ایران دومین دیدار خود در هجدهمین دوره بازی های آسیایی را فردا برابر کره شمالی برگزار می کند. برای آماده سازی این دیدار، بازیکنان تیم فوتبال امید ایران امروز تمرینات خودد را در زمین گلف پیگیری کردند.

در همین رابطه حمید استیلی مدیر تیم فوتبال امید گفت: صبح امروز آمدیم، گشتیم و این منطقه را پیدا کردیم. با اینکه باید هزینه را پرداخت کنیم اما گفتیم اشکالی ندارد، بچه‌ها در یک جای خوب تمرین کنند. فاصله بازی ما یک روز است. امروز بچه‌ها باید یک مقدار ریکاوری انجام دهند تا فردا به میدان روند. خیلی سخت است یک روز در میان بازی است.

وی ادامه داد: بازی نیمه دوم مقابل عربستان خوب بودیم. اگر یک مقدار بازی تدارکاتی بیشتر انجام دهیم، شرایط بچه‌ها بهتر می‌شود. هدف ما هدف المپیکی است. ان‌شاءالله این بازی‌ها مقدمه بازی‌هایی باشد که بتوانند به المپیک صعود کنند.

استیلی خاطرنشان کرد: ما یک برنامه‌ریزی طولانی می‌خواهیم. همانطور که عربستان برنامه‌ریزی می‌کند. بازیکنان این تیم پنج تا شش ماه در اردو بودند اما ما تقریبا سه هفته است که با هم هستیم. به یک ماه هم نرسیده است که بچه‌ها با هم هماهنگ شده‌اند، احتیاج به زمان دارند. مربیان و کادر فنی نیز نیاز به زمان دارند، هماهنگی‌های لازم را داشته باشند، هم بازیکنان تفکرات مربی را بشناسند و هم مربی، بازیکن را بشناسد.

وی با ابراز امیدواری از موفقیت تیم فوتبال امید در بازی های آسیایی گفت: در گروه ما همه یک امتیازی هستند و ان‌شاءالله بازی فردا با کره شمالی نتیجه بگیریم.

مدیر تیم فوتبال امید در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: دیروز در استادیوم بودیم، کادر فنی بازی را آنالیز می‌کند، بازی سختی است و ان‌شاءالله بتوانیم از آن بازی سربلند بیرون بیاییم.

استیلی در پاسخ به این سؤال که «احتمال تغییر در ترکیب ثابت تیم برای دیدار فردا چقدر است؟»، رگفت: این را سرمربیان تیم و کادر فنی باید اعلام کنند، شرایط بچه ها را می‌بینند، چون فاصله بازی خیلی کم است و از همه بازیکنان به نحو احسنت استفاده می‌کنیم. کرانچار در مورد این تصمیم می‌گیرد که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.