ایمن حسین در تهران است و حالا که به استقلال نرفته ، احتمالا پرسپولیسی می شود . او عکس هایی با بشار رسن گرفته تا نشان دهد قرار است پرسپولیسی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این پروسه خریدبازیکنان عراقی برای لیگ ایران همیشه سوژه ای است. قبل تر ها که مرحوم عبدالرضاسعدی و طاهر سعیدی راه بازیکن عراقی آوردن به لیگ ایران را باز کردند تا امروز ،همیشه این انتقال ها جنجالی بوده است. فرقی ندارد طرف علا باشد ، ابوالهیل ، کراریا ایمن حسین! هر کدام شان در مسیر آمد و رفت شان حرف و حدیث زیاد بوده است.

ایمن حسین که قرار بود به استقلال بیاید حالا میگوید به پرسپولیس پیوسته و باشگاه این خبر را تکذیب می کند. جالب این است کهبرانکو در همان جلسه طوری حرف می زند که انگار این بازیکن جذب شده است.

واسطه این انتقال همانی است که بشار رسن را بهپرسپولیس آورده . جوانی تحصیلکرده از خانواده سرشناس یزدی که از معروف ترین فامیلهای یزد هستند. این پسر حالا طارق همام را به استقلال داده و تلاش زیادی داشت ایمنحسین هم استقلالی شود اما وقتی این قرارداد به مشکل خورد با دعوتنامه ای ازپرسپولیس او را برای تیم رقیب به ایران آورده است.

خمارلو مدیر روابط عمومی تیم که این انتقال راتکذیب کرده بود در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان درباره بحث جذبایمن حسین که عکسی از او منتشر شده که لوگوی پرسپولیس روی آن است، گفت:« ما وقتی بهبازیکنی پیشنهاد می‌دهیم روی کاغذ A۴ نمی‌نویسیم بلکه سربرگ باشگاه روی آن است.اینطور هم نیست که گفته می‌شود بلکه هنوز آقای گرشاسبی چیزی امضا نکرده است.»

این یعنی اقلا هنوز هم قراردادی با این بازیکن بسته نشده اما حالابشنوید نظر برنکو را در همان نشست:« ما درباره او ازسال قبل حرف زدیم و او جوان آینده‌داری است اما اینکه چقدر به درد ما می‌خورد در آیندهمشخص می‌شود، اما جایگاه هیچ بازیکنی تضمین شده نیست.»

به نظر برانکو انگار جذب او تمام شده تلقی شدهو می خواهد برای او در تیمش برنامه ریزی کند!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.