پیشکسوت آبی پوشان گفت: کمیته اخلاق در خصوص دو بازیکن جوان استقلال حساسیت زیادی به خرج داد و با تصمیمی ناعادلانه آرامش این تیم را بر هم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، محرومیت دو بازیکن جوان تیم استقلال توسط کمیته اخلاق اتفاقی بود که در طول هفته برای آبی پوشان حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد.

محمد نوری پیشکسوت این تیم به خبرنگار مهر گفت: به هیچ وجه قصد دفاع از بازیکنان جوانی که این اشتباه بزرگ را مرتکب شدند ندارم. آنها کار زشتی مرتکب شدند و نشان دادند نمی‌دانند پیراهن چه تیم بزرگی و با چه قدمتی را بر تن کرده‌اند.

وی افزود: این پیراهن قدر و منزلت دارد و بازیکنان به خصوص بازیکنان جوانی که به پوشیدن آن مفتخر شده‌اند باید قدر آن را بدانند. اما از این بگذریم باید بگویم که کمیته اخلاق هم با وسواس و سختگیری زیادی با این اتفاق برخورد کرد و این برخورد تاثیر مثبتی نخواهد داشت.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: این اولین بار نیست که در اتاق های مختلف فدراسیون با سخت گیری در مورد استقلال تصمیم گیری می‌شود و حتی با کمی غلو می‌توانم بگویم این تصمیمات نا عادلانه است. تا شرایط استقلال مناسب می‌شود تیم می‌خواهد به آرامش برسد این تصمیمات ناعادلانه آرامش تیم را بر هم می‌زند. من امیدوارم شاهد این تصمیمات نه چندان عادلانه که هواداران پرشمار استقلال را هم عصبی می‌کند در اتاق های مختلف فدراسیون مثل سازمان لیگ، کمیته انضباطی و کمیته اخلاق نباشیم.

نوری در خصوص دیدار آبی پوشان در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر اظهار داشت: بازی با پارس جنوبی جم قطعا بازی ساده‌ای برای آبی پوشان نیست. شفر و شاگردانش نباید در باد پیروزی هفته گذشته بخوابند و فکر کنند به راحتی این حریف را هم می برند. بدون این که بخواهم پیروزی با ارزش استقلال را لوث کنم اما باید بگویم نتیجه هفته گذشته بیشتر به خاطر ضعف مفرط خط میانی و اشتباهات فاحش مدافعان این تیم به دست آمد. بعید است مدافعان پارس جنوبی هم اشتباهاتی از این دست انجام دهند.

مدافع سابق آبی پوشان تصریح کرد: استقلال در خوزستان دو حریف دارد. قبل از تیم پارس جنوبی، گرمای هوا حریف اصلی این تیم است. بهرحال بازیکنان تیم مقابل به آن آب و هوا عادت دارند و راحت تر از تیم ما در آن هوا تنفس می کنند. اگر بازیکنان ما اسیر گرمای هوا نشوند شانس زیادی برای غلبه بر میزبان خود دارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )