سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از اینکه می تواند با سفر به شهرهای مختلف ایران می تواند جاهایی به غیر از تهران ببیند گفت: بازی سختی برابر تیم پارس جنوبی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر پنجشنبه شب در ورزشگاه جم به مصاف تیم پارس جنوبی خواهد رفت. به همین خاطر وینفرد شفر که تیمش ظهر چهارشنبه به عسلویه رسیده بود، با طی مسافتی یک ساعته به شهر جم رفت و در نشست خبری شرکت کرد.

شفر در ابتدای صحبت هایش گفت: این اولین بار است که به شهر جم می‌آیم و از این موضوع بسیار خرسند هستم. خوشحال‌تر هستم که به جز تهران می‌توانم تمام شهرهای ایران را ببینم. البته زمان زیادی نداریم چون به محض رسیدن به هتل یک ساعت تا اینجا راه داشتیم و دوباره باید به هتل برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار روز پنجشنبه تیمش برابر پارس گفت: این بازی مهم است چون پارس تیم خوب و محکمی است. ضمن اینکه هوای اینجا متفاوت است و ارتفاع زیادی از سطح دریا دارد. به همین خاطر می دانیم که بازی سختی داریم و باید بیشتر از ۹۰ دقیقه بجنگیم.

شفر با اشاره به اینکه حریف سرسختی پیش رو دارند خاطرنشان کرد: بازیهای گذشته پارس را دیده ام. آنها هم تیم خوبی هستند و هم هواداران پرانرژی دارند. این همان چیزی است که من و بازیکنانم دوست داریم. برای همین می خواهیم فوتبال خوبی ارائه کنیم.

سرمربی آبی های تهران در مورد ترکیب تیمش برای دیدار با پارس جنوبی گفت: ما می خواهیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم. می دانیم که کار سختی پیش رو داریم اما هنوز به جمع بندی نرسیده ایم که کدام بازیکنان را به زمین بفرستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.