هافبک روس خفاش‌ها از بازگشت به مستایا ابراز خرسندی و از مسئولان باشگاه به خاطر اعتماد دوباره به او با وجود دوران کم فروغی که پس از ترک این تیم داشت، قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنیس چریشف این هفته پس از دو سال و نیم از زمان جدایی‌اش از والنسیا برای بازی در تیم‌های رئال مادرید و پس از آن ویارئال به جمع خفاش‌ها برگشت، گفت: بابت فرصت جدیدی که در اختیارم گذاشته شده بسیار خوشحالم. زنده باد والنسیا. خیلی خوشحالم و از باشگاه بابت اینکه دوباره اینجا هستم قدردانی می‌کنم به خصوص از سرمربی تیم که به من اعتماد کرد. من به قدر کافی آمادگی فیزیکی دارم. حضور در جام جهانی هم از نظر روانی به من کمک فراوانی کرد و اعتماد به نفس داد و امیدوارم که این اعتماد به نفس به نفع والنسیا تمام شود.

چریشف که ۳ فصل پیش به خاطر حضورش در ترکیب رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا مقابل کادیس با وجود دو اخطاره بودن، مسبب حذف کهکشانی‌ها شد، ادامه داد: می‌خواهم با مارسلینو (سرمربی والنسیا) صحبت کنم و از اینکه دوباره می‌توانم نظر نظرش کار کنم بسیار راضی‌ام. او سرمربی است که در دوران بازیگری‌ام بیشتری درک را از وضعیت من دارد.

چریشف یکی از خرید‌های مهم این فصل والنسیا است و گفته می‌شود که این تیم یک هافبک دیگر هم مد نظر دارد که آن بازیکن خوان ماتا، بازیکن اسپانیای خط میانی منچستریونایتد است. البته ظاهراً خفاش‌ها او را برای فصل آینده می خواهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.