رئیس کمیسیون ورزشکاران درباره تنش ایجاد شده بین مدیران ایران و عربستان در جریان برگزاری بازی تیم های فوتبال امید دو کشور توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، در جریان بازی دو تیم فوتبال ایران و عربستان در بازی های آسیایی و اندونزی، سفیر عربستان که در ورزشگاه حاضر بود بعد از ایجاد تنش به خاطر حضور مسئولان ایرانی، جایگاه ویژه را ترک و دقایقی فضای این جایگاه را ملتهب کرد.

در این ارتباط هادی ساعی که خودش هم در جایگاه ویژه حضور داشت، گفت: ما به همراه چند نفر از مدیران ورزشی به جایگاه ویژه آمدیم تا بازی را تماشا کنیم. در جایگاه ویژه هر فردی که آی دی کارت مخصوص داشته باشد می تواند حضور پیدا کند.

ساعی تأکید کرد: اما عربستانی ها دوست داشتند در همان ردیفی که ما نشسته بودیم مستقر شوند. بنابراین خواهان کم شدن تعداد نفرات مسئولان ایران بودند. ما با عربستانی ها صحبت نکردیم و طرف ما مسئول اندونزیایی بود.

وی یادآور شد: بعد از صحبت های مطرح شده کارتمان را به مسئول برگزار کننده نشان دادیم و آنها هم محترمانه تأکید کردند که در جایگاه ویژه حضور داشته باشیم. برای همین عربستانی ها مجبور شدند جای دیگری بروند و در پایان هم سر راه نشستند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )