سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان اعتقاد دارد تیمش در مصاف با سپیدرود رشت کار دشواری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از رشت، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپیدرود رشت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در این شهر خوب هستیم و امیدوارم در کنار هواداران خوب سپیدرود شاهد یک دیدار خوب باشیم. شرایط ما با توجه به دو بردی که آوردیم خوب است و مقابل تیمی قرار می‌گیریم که با هواداران زیاد خود درصدد جبران نتایج گذشته‌اش است و این انگیزه‌شان کار ما را سخت می‌کند.

وی در ادامه افزود: مطمئناً بازی سختی را در پیش داریم و امیدوارم که بتوانیم نکات فنی را که به بچه‌ها گفتیم، پیاده کنند. تغییراتی که در سپیدرود به وجود آمده می‌تواند انگیزه‌ای برای بازیکنان حریف باشد. امیدوارم یک بازی خوب و زیبا را شاهد باشیم و همه از بازی فردا لذت ببرند و بتوانیم رضایت خاطر کسانی که این دیدار را می‌بینند، فراهم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: در تیم ما حسین مرادمند مصدوم بوده که به تازگی به تمرینات‌مان اضافه شده است و سه نفر از بازیکنان‌مان هم در اختیار تیم امید هستند که در بازی فردا حضور نخواهند داشت.

گل‌محمدی در مورد مشکلات مشابهی که دو تیم سپیدرود و پدیده با آن روبه‌رو هستند و تفاوت رتبه این دو تیم در جدول عنوان کرد: ما یکسری مشکلات خاص خودمان را داریم و این مشکلات با تعامل و گفت‌وگو حل می‌شود. مسئولان ما هم تا آنجا که از دست‌شان برآمده کمک کردند تا شرایط تیم را به شرایط نرمالی برسانند. از آن طرف هم باید به شخصیت خوب بچه‌های‌مان اشاره کنم که با توجه به مشکلات اعتراضی نداشتند و ما این اعتماد را به باشگاه‌مان داریم که مشکلات برطرف خواهد شد.

وی در خاتمه تصریح کرد: به این موضوع امیدواریم و مسئولان هم تلاش می‌کنند که هرچه سریع‌تر مشکلات برطرف شود. فکر می‌کنم نپرداختن به این موضوعات یکی از دلایل وجود آرامش در تیم ماست. در هر صورت مشکلاتی که سپیدرود دارد با مشکلاتی که ما داریم یک مقدار متفاوت است و در حیطه و اختیارات من نیست که درباره مشکلات سپیدرود صحبت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.