همسر کاپیتان تیم فوتبال اینتر در فصل پیش‌رو به عنوان مفسر و کارشناس فوتبالی با یک شبکه تلویزیونی معتبر ایتالیا همکاری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وندا نارا، همسر مائورو ایکاردی مهاجم تیم فوتبال اینتر قرار است با برنامه «تیکی‌تاکا» از شبکه تلویزیونی «ایتالیا اونو» به عنوان مفسر و کارشناس فوتبالی فعالی کند. «ایتالیا اونو» زیر مجموعه کمپانی بزرگ پخش‌کننده تلویزیونی «مدیاسِت» است.

این برنامه قرار است دوشنبه شب‌ها پخش شود و نارا که مدیر برنامه‌های ایکاردی هم هست، می‌گوید تعصبی به اینتر در هنگام حضور در این برنامه تلویزیونی نخواهد داشت و در صورت لزوم به انتقاد از همسرش نیز خواهد پرداخت.

وندا نارا در گفت‌وگو با روزنامه «کوریره دلا سرا» ایتالیا گفت: مدیاست در سال‌های اخیر از من برای همکاری دعوت کرده بود که این بار چون شرایطش را داشتم، پیشنهاد همکاری‌شان را پذیرفتم. دختر کوچکترم یعنی ایسابلا از ماه سپتامبر - ماه آینده میلادی - به مهدکودک می‌رود، از این‌رو چند ساعتی وقت آزاد بیشتری خواهم داشت.

وی افزود: در کنار این، مائورو دوشنبه شب‌ها اغلب خانه است. ما به طور مشترک با یکدیگر تصمیم گرفتیم و او پذیرفت که من با برنامه «تیکی‌تاکا» همکاری کنم و از این بابت هم خوشحال است. من زن مستقلی هستم، همیشه کار کرده‌ام و نمی‌خواهم به هیچ وجه به هیچکس حتی کسی که عاشقش هستم، وابسته باشم.

مدیر برنامه‌های مهاجم اینتر در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من نسبت به اینتر تعصب دارم، اما در برنامه تلویزیونی بی‌طرف خواهم بود. اطلاعاتم را نسبت به تیم‌های دیگر افزایش خواهم داد و در این راه متخصصان و دوستانم کمکم خواهند کرد. انتقاد از مائورو در تلویزیون؟ چه معامله بزرگی.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.