مربی سابق آبی پوشان با ابراز گلایه از برخی پیشکسوتان این باشگاه گفت: بعضی‌ها اصلا کار ندارند چه کسی مدیر است و چه فردی مربی، آنها همیشه انتقاد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر علی چینی بازیکن و مربی سابق تیم استقلال اخیرا بعنوان سرمربی تیم ملی پیوند اعضای ایران انتخاب شده است. وی در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه اظهار داشت: خیلی از فوتبالیستهای سابق هستند که پیوند اعضا شده اند اما از وجود چنین تیمی بی خبر هستند. من از همه آنها می خواهم به هر طریقی شده خودشان را به ما معرفی کنند تا این تیم را فوتبالی‌تر از همیشه کنیم.

* به نیوکاسل می‌رویم

مسابقات جهانی تیم‌های پیوند اعضا در شهر نیوکاسل انگلستان برگزار می‌شود و تاکنون ۱۴ کشور اعلام آمادگی جهت حضور در این مسابقات کردند که ایران هم یکی از این کشورهاست. افرادی می‌توانند در این مسابقات حضور پیدا کنند که تحت پیوندهایی مثل کبد، ریه، کلیه، روده، مغز استخوان و مشابه آن قرار گرفته باشند.

* نوازی و مصطفوی در کادر فنی

محمد نوازی و سید صالح مصطفوی بعنوان دستیاران من انتخاب شدند. همچنین احسان وجدی بعنوان مربی دروازه‌بان ها انتخاب شد و اکبر توسلی هم ماساژور تیم است. حسین اسماعیلی نیز سرپرست تیم است و به احتمال زیاد یک مربی دیگر به زودی به کادر فنی اضافه خواهد شد.

* استقلال بازی به بازی بهتر شد

سه بازی از استقلال دیدیم که هر کدام از قبلی بهتر بوده است. آبی پوشان به خصوص در آخرین بازی خود مقابل تراکتورسازی فوق العاده بودند و نشان دادند که شرایط آنها خیلی خوب شده است.

خریدهای جدید استقلال هم خوب هستند و باوجود این که بازیکنان بزرگی از آن جدا شدند اما خریدهای جدید می‌توانند جای بازیکنان خوب جدا شده را پر کنند.

* فرشید باقری بهترین جایگزین امید ابراهیمی است

روزی که گفتند امید ابراهیمی از تیم جدا شد گفتم تنها بازیکن ایرانی که می‌تواند جای او را پر کند فرشید باقری است. حالا که در دل مسابقات هستیم می‌بینیم حرف من ثابت شده و فرشید باقری بازیکنی است که می‌تواند با شایستگی جای امید ابراهیمی را پر کند و باعث شود خلاء او به چشم نیاد.

فرشید اسماعیلی هم ستاره این روزهای استقلال است و بازی‌های خوبی در مرکز میدان انجام می‌دهد. زوج فرشیدها برای استقلال در این فصل بسیار تعیین کننده خواهد بود.

* پیشکسوتان منتقد فعلا سکوت کنند

برخی از پیشکسوتان ما هستند که کاری ندارند مربی کیست و چه کسی مدیر است. کار آنها همیشه انتقاد از شرایط تیم است. من از این منتقدان خواهش می‌کنم فعلا روزه سکوت بگیرند تا با مصاحبه و انتقاد تیم را وارد حاشیه نکنند. سکوت کنند و بگذارند تیم کارش را بکند. چون این تیم باید در پایان فصل قهرمان شود. مصاحبه پیشکسوتان خواهی نخواهی روی شرایط تیم تاثیر گذار است. متاسفانه برخی از آنها شمشیر را از رو می‌بندند و رحم نمی کنند.

* باید کار السد را در تهران تمام کنیم

بازی با السد سخت ترین بازی این فصل استقلال است. اما السد تیمی نیست که بتواند جلوی صعود ما را به مرحله بعدی بگیرد. قطریها بازیکنان بزرگی دارند که در راس آنها ژاوی قرار دارد. او باهوش ترین و خلاق ترین بازیکنی است که در آسیا حضور دارد. به خوبی می داند چه زمانی باید به بازی سرعت بدهد و چه زمانی باید بازی را از سرعت بیندازد. ژاوی یک لیدر به معنای واقعی کلمه در زمین است.

استقلال نباید بگذارد سرنوشت بازی با السد به بازی برگشت و قطر بکشد. آنها باید با استفاده از شرایط میزبانی و ظرفیت هوادار کار را در تهران یکسره کرده و صعود را همینجا قطعی کنند. اگر صعود ما در گرو بازی قطر باشد بی تعارف می‌گویم کار ساده‌ای نداریم.

شفر باید تجربه ۵۰ ساله‌اش در فوتبال را یکجا برای این بازی به کار بگیرد تا استقلال از این گردنه سخت به سلامت عبور کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.