بازیکن پیشین تیم استقلال گفت که این باشگاه با بازیکنانی که گرفته دیگر مشکلی ندارد.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضورش در تمرین روز گذشته (سه‌شنبه) استقلال اظهار داشت: نه برای دیدن شخص خاصی رفته بودم و نه صحبت خاصی انجام دادم. موضوع خاصی نبود و رفتم به بچه‌ها سری بزنم و خسته نباشید بگویم. استقلال سال سختی در پیش خواهد داشت، چون با توجه به بازیکنانی که اضافه شده‌اند، هواداران توقع قهرمانی دارند. امیدوارم استقلال با وینفرد شفر جام بگیرد، چون حق مردم است که امسال خوشحال باشند.

وی تصریح کرد: بازیکنانی که به استقلال اضافه‌ شده‌اند، باکیفیت هستند. بازیکنانی که در هفته سوم مقابل تراکتورسازی برای اولین باز به میدان رفتند، خوب بودند. مخصوصا برای مرتضی تبریزی خوشحالم، چون هر بازیکنی از تیم‌های دیگر به استقلال می‌آید، زمان نیاز دارد، اما تبریزی در همان اولین بازی گل زد و فشار را از روی خودش برداشت. استقلال با بازیکنانی که گرفت، دیگر مشکلی ندارد و همه چیز را «اوکی» می‌بینم، امیدوارم مسئولان در ادامه راه حواس‌شان به تیم باشد تا در آینده نتایج خوبی کسب کنند.

بازیکن پیشین استقلال در واکنش به محرومیت دو بازیکن جوان آبی‌پوشان توسط کمیته اخلاق گفت: بعضی چیزها که باید دیده شوند، دیده نمی‌شوند. نمی‌دانم بازیکنان جوان به چه چیزهایی فکر می‌کنند. فوتبالیست‌ها زیر ذره‌بین بوده و زندگی شخصی‌شان رصد می‌شود. وظیفه بزرگ‌ترهای تیم است که با این بازیکنان صحبت کنند. من خُرده‌ای به بازیکنان جوان نمی‌گیرم، اما باید حاشیه تیم‌های بزرگ را درک کنند.

عنایتی در در خصوص فحاشی تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: متأسفانه‌ چند هفته‌ای است که می‌بینیم در ورزشگاه‌ها از الفاظ زشتی استفاده می‌شود. همه منتظرند تا در ورزشگاه‌های شهر خودشان انتقام بگیرند. اینها برگرفته از فشار و استرس‌های اجتماعی هم هست. نمی‌دانم چه کار باید کرد تا مردم به آرامش برسند و شاهد بد اخلاقی‌ها نباشیم. زیبایی‌های فوتبال بیشتر از زشتی‌های آن است.

وی افزود: در دو، سه هفته تنش به حدی زیاد بوده که غیرقابل باور و توصیف است. یکی از راهکارهای جلوگیری از این اتفاقات، آمدن خانواده‌ها به ورزشگاه است. کسی که ناسزا می‌کند، با دیدن خواهر و مادرش چنین کاری نمی‌کند. از طرفی، باید شرایط رفاهی برای هواداران فراهم کنیم. اینطور نباید باشد که فلان هودار از راه دور بیاید و بلیت بخرد و به ورزشگاه برود. باید امکاناتی برای هواداران فراهم باشد تا کمتر شاهد بداخلاقی باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.