رئیس هیئت فوتبال شهرستان جم از تماشاگران دیدار تیم‌های پارس جنوبی و استقلال خواست که توجهی به حواشی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از جم، محمد اسدی، رئیس هیئت فوتبال شهرستان جم با اشاره به دیدار حساس پارس جنوبی جم - استقلال در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: سال گذشته مسابقات لیگ به شکل مطلوبی در جم برگزار شد و امسال نیز سعی کردیم با رفع نواقص، میزبانی شایسته برای تیم‌های لیگ برتر باشیم.

وی در خصوص زمان و مکان بلیت‌فروشی این دیدار تصریح کرد: بلیت دیدار پارس جنوبی - استقلال در روز بازی در ۲۰ باجه بلیت‌فروشی ورزشگاه تختی جم فروخته خواهد شد و ساعت دقیق بلیت‌فروشی و باز شدن درهای ورزشگاه در نشست هماهنگی قبل از بازی مشخص خواهد شد. با تصمیم مسئولان باشگاه پارس جنوبی، بلیت جایگاه تماشاگران این دیدار با قیمت ۱۰ هزار تومان و جایگاه VIP نیز با قیمت ۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس هیئت فوتبال جم از فراهم کردن امکانات رفاهی برای تماشاگران این دیدار خبر داد و خاطر نشان کرد: در نقاط مختلف ورزشگاه آب آشامیدنی خنک قرار داده شده است و بازرسان اتاق اصناف و شبکه بهداشت بر روند توزیع مواد خوراکی در بوفه‌های ورزشگاه تختی نظارت خواهند داشت.

اسدی ادامه داد: در صورت افزایش تماشاگران در ورودی‌های ورزشگاه با هماهنگی یگان ویژه و ناظر فدراسیون، ممکن است درب‌های ورزشگاه زودتر از زمان اعلام شده روی هواداران باز شود.

وی با بیان اینکه طبق قانون تنها ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه تختی جم در اختیار هوادارن تیم استقلال قرار می‌گیرد، گفت: با توجه به حضور گسترده هواداران پارس جم در دیدارهای قبل این تیم، بدون شک در روز بازی ۹۰ درصد جایگاه پارسی‌ها زردپوش خواهد شد و ما نیز تنها هزار و ۵۰۰ بلیت که شامل ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه است را، در اختیار هواداران استقلال قرار خواهیم داد.

رئیس هیئت فوتبال جم در پایان گفت: از تماشاگران دو تیم درخواست دارم تنها به تشویق تیم‌های خود بپردازند و به حاشیه‌ها توجه نکنند، چرا که تمام تلاش هیئت برگزاری این مسابقه بر این است که هواداران دو تیم با آرامش کامل و به دور از تنش، بازی دو تیم محبوب خود را ببینند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.