بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به نتایجی که استقلال با وینفرد شفر در فصل گذشته گرفت، هواداران فقط قهرمانی می‌خواهند.

مهدی امیرآبادی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیم استقلال پس از برتری ۳ بر صفر مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: قبل از بازی با تراکتورسازی گفته بودم که هواداران نگران رفتن بازیکنانی چون تیام و جپاروف نباشند و دیدید که استقلال بدون این دو بازیکن چقدر عالی بازی کرد. به هواداران توصیه کردم به خاطر جدایی تیام و جپاروف به کسی توهین نکنند. هر بازیکنی به استقلال و پرسپولیس می‌آید، باید افتخار کند که پیراهن این دو تیم را می‌پوشد.

وی افزود: متأسفانه یکسری از بازیکنان خارجی نمی‌دانند استقلال و پرسپولیس چیست. تیام قبل از استقلال تیم نداشت، جپاروف را هم کسی به خاطر نداشت. همین دو بازیکن با اسم استقلال خودشان را مطرح کرده و سپس کلاس گذاشتند و رفتند. استقلال آنقدر نامش بزرگ است که نیازی به این بازیکنان ندارد. استقلال الان بازیکنان خوبی دارد که در کنار جوان‌ترها مکمل خوبی شده‌اند.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: با نتایجی که وینفرد شفر در سال گذشته با استقلال گرفت، همه فقط قهرمانی می‌خواهند و دیگر جای بهانه نیست. اگر چه تغییرات مدیریتی دیر انجام شد، اما با آمدن امیرحسین فتحی و معاونش چون علی خطیر، امیدوارم طوری برنامه‌ریزی کنند که استقلال قهرمان شود.

امیرآبادی ادامه داد: بال راست استقلال همچنان قوی‌تر از سمت چپ است. وریا غفوری بازیکن آماده‌ای است و خوب بازی می‌کند. فرشاد محمدی‌مهر هم توانسته در دفاع کارش را درست انجام دهد. آرمین سهرابیان و میلاد زکی‌پور باید در بال چپ مکمل هم باشند تا از این جناح هم تیم به گل برسد. وسط زمین هم فرشید باقری جایگزین امید ابراهیمی شده است، جلوتر هم جوان‌هایی مثل رضا آذری را داریم که خودش را نشان داده است. مرتضی تبریزی هم کارنامه‌اش مشخص بود و در اولین بازی‌اش گل زد، اما او باید بداند که اینجا استقلال است و به گلزنی ادامه دهد و به این گل بسنده نکند. استقلال تیم بزرگی است و همه از بازیکنانش انتظار دارند.

وی با اشاره به محرومیت اللهیار صیادمنش و سجاد آقایی توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: این دو بازیکن جوان باید مراقب زندگی شخصی خودشان باشند. در استقلال همه چیز زیر ذره‌بین است. آنها باید به فکر فوتبال‌شان باشند و از این اتفاق درس بگیرند. فراموش نکنیم که استقلال مصدومانی چون روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، محسن کریمی و میثم تیموری را دارد که اگر برگردند، تیم پرمهره‌تر می‌شود. فیلم بازی‌های طارق همام عراقی را هم در صفحات مجازی دیدم که بازیکن بدی نبود و باید دید در استقلال چطور جواب می‌دهد.

بازیکن پیشین استقلال در پایان گفت: خیلی خوشحال شدم در بازی با تراکتورسازی، هواداران سکوها را پر کرده بودند. امیدوارم استقلال همیشه نمایش بازی با ذوب‌آهن و تراکتورسازی را داشته باشد و با هر حمله‌ای، هواداران از جای‌شان بلند شوند. خوشحالم استقلال مقابل تراکتورسازی آن بازی را انجام داد و فکر می‌کنم بهترین بازی لیگ تا اینجا بود. دیداری که استقلال به لحاظ تاکتیکی و پاس‌کاری عالی کار کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.