پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط این روزهای پرسپولیس ناشی از مدیریت صحیح برانکو ایوانکوویچ است و دلیلی ندارد این تیم از بازی با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا هراس داشته باشد.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد پرسپولیس در هفته های ابتدایی رقابت های هجدهمین دوره لیگ برتر گفت: پرسپولیس خیلی خوب توانسته است بازی‌های خود را کنترل کند تا ضمن برگزاری بازی زیبا به نتایج دلخواه برسد. به نظرم اگر اتفاقات حاشیه ای که در بازی با استقلال خوزستان رقم خورد نمی افتاد پرسپولیس می‌توانست سومین برد متوالی‌اش را هم کسب کند.

مدیر تیم های پایه باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باید واقع‌بین بود. شرایط پرسپولیس با وجود محرومیت از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی باعث شده تا فشار زیادی روی دوش بازیکنان و کادرفنی این تیم بیاید اما خوشبختانه سرمربی این تیم توانسته است به خوبی مدیریت کند تا نتیجه های دلخواه کسب شود.

وی ادامه داد: برانکو خیلی خوب می داند از بازیکنانش چه بخواهد. اصرار او به تاکتیک مورد علاقه اش باعث شده تا بازیکنان کاملا بر وظایف خود آگاه شوند و به پیروزی برسند. مدیریت این مربی در طول تمرینات و اردوها هم باعث شده تا بازیکن جایگاه خود را بشناسد و تنها در حیطه وظایف خودش فعالیت کند.

پنجعلی درباره رقبای پرسپولیس در راه قهرمانی لیگ برتر تصریح کرد: هنوز برای تعیین این موضوع زود داست اما من فکر می کنم تیم های خوبی در لیگ وجود دارند که می توانند به جذابیت لیگ اضافه کنند.

وی درباره بازی پرسپولیس در مرحله یگ چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابیل الدحیل قطر اظهار داشت: دلیلی برای ترسیدن از این تیم وجود ندارد. پرسپولیس باید به تمام نقاط قوت خود اتکا کند و مطمون باشید خواهد توانست برای این تیم در همان دوحه قطر مشکل آفرینی کند. مدیریت برانکو در پرسپولیس رمز موفقیت این تیم خواهد بود و ارکان باشگاه همگی دست به دست هم داده اند تا این تیم نتیجه خوبی در بازی های بین المللی بگیرد. اگر این تیم در بازی های خود از دو هافبک دفاعی استفاده می کند به سبک و سلیقه کادرفنی اش باز می گردد و شما می بینید که با همین سیستم موفقیت و جام های زیادی را برای پرسپولیس کسب کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.