سرمربی روخی‌بلانکو می‌گوید که در فصل جدید سطح توقع هواداران این تیم از مردان او در قیاس با فصل گذشته بالاتر رفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتلتیکومادرید در تابستان سال جاری نه تنها بازیکنانی مانند یان اوبلاک، دیه‌گو گودین و آنتوان گریزمان را حفظ کرده بلکه با خرید بازیکنانی مانند توماس لمار، رودری هرناندس و جلسون مارتینس ترکیبش را تقویت کرده است. به همین دلیل سرمربی تیم دیه‌گو سیمئونه معتقد است که سطح توقعات از تیم او بالاتر رفته است.

سرمربی قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا که تیمش فردا شب (چهارشنبه) در شهر تالین استونی در سوپرجام اروپا به مصاف رئال مادرید، قهرمانی فصل گذشته لیگ قهرمانان می‌رود، در کنفرانس خبری قبل از این بازی به خبرنگاران گفت: بله من فکر می‌کنم که امسال روی ما فشار بیشتری باشد چون توقعات از ما بیشتر می‌شود. مسیر حرکت روبه جلوی ما کاملاً روشن است. ما باید نسبت به آنچه در فصول قبل کسب می‌کردیم بهتر نتیجه بگیریم و توقعات زیادی از ما وجود دارد. باید ضعف‌های تیم‌مان را برطرف کنیم و با بازیکنان جدیدی که داریم، تیم را مستحکم‌تر از قبل کنیم. تعدادی بازیکن جدید به ما اضافه شده‌اند و برخی هم رفته‌اند، پس باید رختکن‌مان را مدیریت کنیم.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید افزود: من دوست دارم درباره بحث بودجه تیم‌ها حرف بزنم اما ما بودجه تیمی مانند رئال مادرید را نداریم. با این حال همانقدر رؤیا داریم که سایر تیم‌ها دارند. نهایت تلاش‌‌مان را می‌کنیم تا در فصل جدید تا جای ممکن بالا برویم.

اتلتیکو مادرید فردا شب (چهارشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف همشهری‌اش می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.