کاپیتان تیم ملی رئال مادرید به اظهارات اخیر هم‌تیمی سابقش درباره این باشگاه و نیز انتقاد سرمربی تیم فوتبال لیورپول پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کنفرانس خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکومادرید در سوپرجام اروپا بهانه‌اش شد تا سرخیو راموس از خجالت کریستیانو رونالدو و یورگن کلوپ درآید.

رونالدو که تابستان امسال از رئال مادرید به یوونتوس پیوست در یکی از مصاحبه‌های اخیرش با شبکه تلویزیونی باشگاه یوونتوش اظهارنظری طعنه‌آمیز در مورد رئالی‌ها انجام داد و گفت که شرایط باشگاه یوونتوس با سایر باشگاه‌ها متفاوت است چون اعضای این باشگاه مانند یک خانواده هستند و همه او را در این باشگاه دوست دارند.

راموس که فردا شب (چهارشنبه) در استونی مقابل روخی بلانکو به میدان می‌رود در واکنش به این موضوع به خبرنگاران گفت: ما اینجا همیشه احساسی شبیه یک خانواده داشتیم و به همین دلیل من نمی‌دانم رونالدو درباره چه چیزی صحبت می‌‌کند. ما با هم کلی موفقیت کسب کردیم چون یک خانواده بودیم و او هم بخشی از این خانواده بود، خانواده‌ای که ما هنوز آن را حفظ کرده‌ایم. مسلماً از دست دادن بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو تأثیری منفی دارد اما ما بدون او هم می‌توانیم به قهرمانی‌‌های‌مان ادامه دهیم چون در تاریخ این باشگاه بازیکنان زیادی آمده‌اند و رفته‌اند اما رئال مادرید به قهرمانی‌هایش ادامه داده است. هیچ کسی بالاتر از رئال مادرید نیست و هر اتفاقی که بیفتد این باشگاه به زندگی‌اش ادامه می‌دهد. رفتن رونالدو هم تصمیم شخصی خودش بود. من اینجا تصمیم‌ گیرنده نیستم اما درهای این باشگاه به روی هر کسی که بخواهد عضوی از خانواده رئال مادرید باشد باز است. از دست دادن رونالدو سخت بود اما هیچ بازیکنی بالاتر از رئال مادرید نیست و ما هنوز هم برای بردن جام عطش داریم.

راموس در ادامه‌اش پاسخ اظهارات اخیر یورگن کلوپ را هم داد. سرمربی آلمانی لیورپول اخیراً در یکی از مصاحبه‌هایش با اشاره به خطایی که راموس در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته روی محمد صلاح بهترین بازیکن فصل گذشته قرمزپوشان مرسی‌ساید مرتکب و باعث خروج زودهنگام او از زمین بازی شد، اشاره کرد و گفت که ترجیح می‌دهد که بازنده‌ بدی باشد تا اینکه مثل کاپیتان رئال مادرید به هر قیمتی به دنبال کسب پیروزی.

راموس در واکنش به اظهارات کلوپ ضمن تأکید بر اینکه هنوز برای او احترام قائل است، گفت: من نمی‌خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم. او هم نظرش را گفته است. اما من هم نظر خودم را در مورد این موضوع دارم. فکر می‌کنم که این صلاح بود که در آن حادثه اول دست مرا کشید و من هم به هیچ عنوان عمداً قصد نداشتم که به او آسیب برسانم. شاید کلوپ دارد باختش را توجیه می‌کند اما او بهتر است حواسش به بازیکنان خودش باشد و دست از سر ما بردارد. در واقع نظر او برای من اهمیتی ندارد. زمانی که ما برای به بهترین مربیان فصل رأی می‌دادیم من او را انتخاب کردم. او اگر می‌خواهد، می‌تواند شکست تیمش را توجیه کند اما این اولین فینالی نبود که می‌باخت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.