مهاجم تیم فوتبال یوونتوس به دوران بازیگری خود در رده ملی پایان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماریو مانژوکیچ در بیانیه‌ای که روی سایت اتحادیه فوتبال کرواسی قرار گرفته، اعلام کرد که با تیم ملی این کشور خداحافظی کرده است.

مهاجم یوونتوس که ماه گذشته با کروات‌ها به عنوان نایب قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دست یافت، در بیانیه‌اش نوشته است: «هواداران عزیز، من همیشه دوست داشته‌ام که حرفم را در زمین بازی بزنم تا در خارج از آن. به همین دلیل نوشتن این کلمات برایم خیلی سخت‌تر از روبه‌رو شدن با یک رقیب یا حتی استارت زدن بعد از دقیقه ۱۲۰ است. سخت‌ چون می‌دانم که دور هم جمع شدن برای بازی‌ها و بردن چقدر خوشحال‌کننده است، سخت‌تر چون می‌دانم که گوش کردن به سرود تیم ملی کشورت پیش از بازی زیبا‌ترین چیز است، سخت‌تر چون می‌دانم که این پایان است و هیچ برگشتی از این واژه‌ها نیست: من دارم با تیم ملی کرواسی خداحافظی می‌کنم».

مانژوکیچ در بیانیه‌اش خاطر نشان کرده است: «هر چقدر که این مدال نقره جام جهانی به من انرژی تازه‌ای می‌دهد، کار مرا برای گرفتن این تصمیم غیرممکن آسان‌تر می‌کند. ما به رؤیا‌های‌مان جامه عمل پوشاندیم، موفقیتی تاریخی کسب کردیم و از سمت هواداران‌مان عشق گرفتیم. هیچ زمانی برای خداحافظی کردن ایده‌آل نیست، اما من فکر می‌کنم که الان برای من زمان خداحافظی فرا رسیده است. من تمام تلاشم را کردم تا به اندازه خودم در بزرگ‌ترین موفقیت تاریخ فوتبال کرواسی سهیم باشم. ۱۴ سال پیش بود که این پیراهن را به عنوان عضو تیم جوانان کرواسی پوشیدم، اما از امروز به بعد من هم مانند شما یکی از بزرگ‌ترین هواداران تیم ملی خواهم بود. با عشق مانژو».

مانژوکیچ از سال ۲۰۰۷ که اولین بازی‌اش را در رده بزرگسالان تیم ملی کرواسی انجام داد تا به امروز ۸۹ بازی ملی انجام داده و ۳۳ گل ملی هم زده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.