پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نشان داده است برای بردن رقبای خود برنامه ویژه دارد و می‌تواند باز هم قهرمانی های خود را تکرار کند.

حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط فنی پرسپولیس در رقابت های فصل جاری لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس خیلی خوب شروع کرده است. کاملا هم مشخص است که این تیم برای تکرار قهرمانی برنامه ریزی دقیق و جامعی دارد. کادرفنی پرسپولیس شناخت خوبی از تیم های لیگ برتری پیدا کرده است. در همین چند بازی نخست مشاهده کردیم که تیم ها را خیلی خوب آنالیز کرده اند و برای هر کدام از آنها برنامه های خود را بطور خاص دنبال می کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: روند نتیجه گیری پرسپولیس نشان می دهد این تیم یکی از مدعیان قهرمانی مجدد در لیگ برتر است. اعتماد به نفس بازیکنان خیلی خوب است و آنها یک تیم واقعی شده اند که می تواند موفقیت های خود را در آسیا هم دنبال کند.

وی درباره دیدار حساس پرسپولیس و الدحیل قطر نیز اظهار داشت: هیچ تیمی در آسیا را نباید بیش از اندازه بزرگ کنیم. شاید الدحیل در لیگ ستارگان قطر توانسته باشد پیروزی‌های پرگل کسب کند اما بدون شک مقابل پرسپولیس کار سختی خواهد داشت. آنها غول آسیا نیستند و به نظرم هیچ تیمی در مقابل پرسپولیس غول نیست. من فکر می کنم اگر کادرفنی بتواند بازیکنان را از لحاظ روحی برای چنین دیدارهایی آماده کند خواهد توانست به قله افتخار در آسیا برسد.

کلانی درباره مشکل به وجود آمده بین بوقچی های پرسپولیس و برخی بازیکنان این تیم گفت: باید این مشکلات را موشکافانه بررسی کرد. نمی توان با دوبار مصاحبه کردن به عمق ماجرا پی برد. نگاه کارشناسانه به این مشکل می تواند باعث شود تا دیگر شاهد بروز اختلاف نبود و به موفقیت نزدیک‌تر شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )