عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد که اعتراض باشگاه استقلال به حکم دیدار سوپرجام هنوز به دست آنها نرسیده و برای همین پرونده‌ به این کمیته نیامده است.

مهدی دادرس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره حواشی دیدار برگزار نشده سوپرجام فوتبال ایران و اینکه گفته می‌شود باید کمیته استیناف حکم نهایی را برای مشخص شدن تکلیف این بازی صادر کند, اظهار داشت: هنوز هیچ پرونده‌ای درباره سوپرجام به دست ما نرسیده است. باید این موضوع را از مسئولان باشگاه استقلال پیگیری کنید.

وی درباره اینکه گفته می‌شود هنوز باشگاه استقلال به حکم کمیته انضباطی اعتراض نکرده است, گفت: چون اصلاً پرونده به دست ما نرسیده نمی‌توانم درباره آن حرف بزنم. اعتراض باشگاه استقلال به حکم هنوز به دست ما نرسیده و برای همین پرونده‌اش به کمیته استیناف نیامده است.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که استقلالی‌ها تا چه زمانی بعد از صدور حکم مهلت اعتراض داشته‌اند, عنوان کرد: طبق قانون برای احکام صادر شده ۷ تا ۱۰ روز فرصت وجود دارد که اعتراض شود.

به گزارش تسنیم, حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که پرسپولیس را به عنوان قهرمان سوپرجام معرفی کرده بود در تاریخ ۲ مرداد اعلام شد(لینک مطلب). با این حساب طبق اعلام عضو کمیته استیناف, استقلالی‌‌ها نهایتاً بعد از ۱۰ روز تا تاریخ ۱۲ مرداد‌ماه فرصت اعتراض داشتند و حالا دیگر طبق قانون نمی‌توانند به حکم کمیته انضباطی معترض شوند. این در حالی است که گفته می‌شود مسئولان استقلال مدعی هستند چون حکم کمیته استیناف از طریق اتوماسیون اداری به آنها ارسال نشده, هنوز اعتراض رسمی نکرده‌اند.

در آن سوی میدان نیز پرسپولیسی‌ها مدعی‌اند که با عدم اعتراض باشگاه استقلال به حکم کمیته انضباطی باید جام قهرمانی زودتر به آنها داده شود. حالا باید دید موضع رسمی سازمان لیگ و کمیته مسابقات چه خواهد بود. آیا جام قهرمانی به زودی به سرخپوشان داده می‌شود یا اینکه قرار است در نهایت کمیته استیناف با حکمی که صادر می‌کند پایان داستان سوپرجام فصل ۹۶-۹۷ را امضا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.