رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: قصد داریم فضا را به سمتی ببریم که مسابقات لیگ دسته اول فوتبال با آرامش آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریبرز محمودزاده ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تقریباً از حدود دو ماه پیش مکاتبات را با باشگاه‌های دسته اولی درباره بخش استانداردسازی ورزشگاه‌ها و صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها آغاز کردیم.

وی افزود: قصد داریم فضا را به سمتی ببریم که مسابقات لیگ دسته اول با آرامش آغاز شود. در همین راستا پیگیری‌هایی که سازمان لیگ انجام داد به عنوان مثال باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و هیئت فوتبال استان بوشهر، نسبت به ارتقای نور ورزشگاه اقدامات لازم را انجام دادند. همچنین باشگاه مس کرمان و مس رفسنجان نیز نسبت به آماده‌سازی ورزشگاه همین رویه را در پیش گرفتند.

رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ با اشاره به برگزاری مسابقات در فصل گرما گفت: با توجه به اینکه در فصل گرما هستیم. خیلی از باشگاه‌های تهرانی مثل بادران تهران و استقلال جنوب ورزشگاه‌های استاندارد خود را معرفی کرده‌اند تا بتوانیم در فصل گرما بخشی از مسابقات را در زیر نور انجام بدهیم. همچنین باشگاه‌های فجر سپاسی شیراز و برق جدید شیراز ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس را به عنوان ورزشگاه خانگی معرفی کردند.

محمودزاده در پایان تصریح کرد: متأسفانه باشگاه نفت تهران در یک ماهه گذشته هیچ پاسخی در این زمینه به سازمان لیگ ارائه نکرده است و دیدار هفته اول این تیم با همکاری مدیریت ورزشگاه دستگردی در این محل برگزار می‌شود. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مانند سابق تعامل خود را با باشگاه‌ها دارند که به عنوان نمونه باشگاه‌های سیاه‌جامگان مشهد و خونه‌به‌خونه مازندارن درخواست تعویق دیدارهای خود را داشتند که سازمان لیگ با درخواست آنها موافقت کرد. همچنین سازمان لیگ تمهیدات لازم را برای برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فصل ۹۸-۹۷ با باشگاه‌ها انجام داده و امیدوارم شروع خوبی را در مسابقات لیگ دسته اول شاهد باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.