عادلی: عیار تیم بعد از بازی با چین مشخص شد/ گلر تیم ملی فوتبال امید پس از برگزاری دیدار تدارکاتی برابر چین با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفتگو کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب عادلی، گلر تیم ملی فوتبال امید گفت: بازی برابر چین عیار تیم را مشخص کرد.کادر فنی بازیکنان را ارزیابی دقیق تری نسبت به گذشته کرده و فکر می کنم در بازیهای پیش رو، کادر فنی با شناخت بیشتر بازیکنان، برنامه ریزی کاملی را برای هریک از ملی پوشان در نظر خواهد داشت.

وی در ادامه بیان کرد: ما هدف بزرگی در پیش دارم و می خواهیم به تیم ها ثابت کنیم که موفق خواهیم شویم.وضعیت تیم بسیار خوب است و بازیکنان با انگیزه بالا و روحیه مضاعف به مصاف حریفان خواهند رفت.

عادلی گفت: بازیهای دوستانه برابر عراق و چین به تیم کمک کرد تا به وضعیت ایده آل تر نزدیک شویم. بازیهای تدارکاتی به ما کمک می کند تا از لحاظ فنی و هماهنگی بیشتر 

از سرمربی باشگاه خود نیز تشکر می کنم که این فرصت را در اختیارم قرار داد تا در کنار تیم امید باشم و برای کشورم افتخار کسب کنم. امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم و سربلند به کشور باز گردیم. مهم نیست که کدامیک از بازیکنان در زمین مسابقه به مصاف رقبا می روند، مهم این است که همه برای موفقیت ایران تلاش می کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.