رشت- سرپرست سپیدرود رشت با اشاره به نامه کادر فنی تیم برای مدیرعامل باشگاه و تعیین مهلت برای پرداخت مطالبات، گفت: قبول یا رد استعفای کادر فنی برعهده مدیران باشگاه است.

افشین ناظمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی روز گذشته در برابر گسترش فولاد تبریز، اظهارکرد: از همه بازیکنان بخاطر بازی خوب در برابر گسترش با وجود همه مشکلات طی هفته گذشته تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه کسب یک امتیاز در برابر گسترش فولاد نخستین امتیاز سپیدرود در لیگ ۹۸-۹۷ فوتبال ایران است، افزود: امیدواریم این امتیاز زمینه ساز کسب امتیازات بیشتر و نتایج بهتر برای این تیم پرطرفداران گیلانی باشد.

سرپرشت سپیدرود رشت همچنین به اعلام استعفای کادر فنی سپیدرود بعداز بازی با گسترش فولاد نیز اشاره کرد و گفت: هرکدام از اعضای کادر فنی در نامه ای جداگانه خطاب به مدیرعامل باشگاه برای دریافت مطالبات خود نوشته اند.

وی با بیان اینکه در این نامه تاریخی برای پرداخت این مطالبات تعیین شده است، خاطرنشان کرد: طی این نامه تأکید شده که در صورت عدم پرداخت مطالبات در مهلت مقرر اقدامات بعدی انجام می شود.

ناظمی در ادامه تصریح کرد: البته باید به این نکته نیز اشاره کنم که خداداد عزیزی بعد از بازی از بازیکنان تیم خداحافظ کرده اند.

وی در مورد اینکه چه کسی به جای عزیزی بر سر تمرینات تیم از روز یکشنبه حاضر خواهد شد نیز گفت: اینکه آیا با استعفای خداداد عزیزی موافقت می شود یا نه بسته به تصمیم باشگاه و هیئت مدیره سپیدرود مربوط بوده و در حال حاضر هیچ اظهارنظری نمی توانیم در این باره انجام دهیم.

سرپرست سپیدرود رشت درباره خبرهای منتشر شده در زمینه اینکه شهردار سابق رشت پیشنهاد خرید باشگاه سپیدرود را داده است نیز افزود: با توجه به اینکه تمرینات تیم سپیدرود از روز یکشنبه هفته گذشته به تهران منتقل شده و بعد نیز برای بازی به تبریز سفر کرده ایم این خبر را از طریق رسانه شنیده ایم.

وی با بیان اینکه البته براساس شنیده ها جلساتی نیز در این زمینه برگزار شده است، خاطرنشان کرد: هنوز از نتایج این جلسه خبری ندارم ولی امیدواریم هر تصمیمی که گرفته می شود تنها به نفع سپیدرود و هواداران این تیم باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.